"Числівник"

Додано: 27 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 2 рази
10 запитань
Запитання 1

1. Числівник означає 

варіанти відповідей

ознаку предмета

називає предмет та його кількість;


число, кількість або порядок предметів при лічбі;

жодний варіант не пасує;


Запитання 2

В якому з варіантів слово багато є числівником 


варіанти відповідей

багато знати; 


багато книжок;

багато подорожувати;


жодний варіант не пасує;


Запитання 3

Оберіть варіант, у якому всі слова є числівниками


варіанти відповідей

двійка, три, утроє; 


триповерховий, поодинокий, по-перше;


три , одинадцять, багато (студентів);


нуль, сотня, пара;


Запитання 4

Оберіть варіант, у якому числівник вісім провідміняли правильно 

варіанти відповідей

Р. в. вісьми, Д. в. вісьмом;


Ор. в. восьмома, Р. в. восьми;


Зн. В. вісьмох, М. в. (на) восьми;


жодний варіант не пасує;


Запитання 5

Який з числівників узгоджується з іменником у роді, числі, відмінку


варіанти відповідей

один;

два, три;


усі складені числівники;


усі прості числівники;


Запитання 6

Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні 


варіанти відповідей

двадцять два абрикоси;

чотири помідори;


два з половиною банана;


жодний варіант не пасує;


Запитання 7

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

десять хвилин на третю;


три години п’ять хвилин;   

пів на дванадцяту 


чверть до одинадцятої


Запитання 8

Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»

варіанти відповідей

чотири години п’ятнадцять хвилин;


п’ятнадцять хвилин п’ятої; 


шістнадцять п’ятнадцять;


четверта година п’ятнадцять хвилин;


Запитання 9

Числівники нуль, тисяча, мільйон , мільярд відмінюються, як 

варіанти відповідей

іменники;


числівник один;


порядкові числівники;


жодний варіант не пасує;


Запитання 10

Дробові числівники півтора, півтори, півтораста відмінюються, як

варіанти відповідей

іменники;


займенники;


як числівники від п’яти до двадцяти;


не відмінюють; 


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест