Читання мовчки 6-В

Додано: 8 квітня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

До якого жанру відноситься текст?

варіанти відповідей

а) вірш

б) байка

в) оповідання

г) казка

Запитання 2

Коли розпочалися події, описані в творі?

варіанти відповідей

а) вдень

б) вранці

в) ввечері

г) вночі

Запитання 3

Чому день у Костика видався щасливим?

варіанти відповідей

а) бо прийшов дід Мусій з кавунами

б) бо в нього було день народження

в) бо залишився вдома сам

г) бо повинна приїхати бабуся

Запитання 4

Скільки кавунів приніс дідусь?

варіанти відповідей

а) 1

б) 2

в) 3

г) 4

Запитання 5

Кому дід Мусій дав більшого кавуна?

варіанти відповідей

а) мамі

б) собі

в) бабусі

г) нікому

Запитання 6

Що зробив Костик зі своїм кавуном?

варіанти відповідей

а) поділився з дідусем

б) поділився з мамою

в) з'їв сам

г) поділився з другом

Запитання 7

Які добрі справи зробив Костик за день? Вибери правильні відповіді

варіанти відповідей

а) полив квіти і нагодував курей

б) витяг води з криниці і сходив у магазин

в) нагодував курей і витяг з криниці води

г) виспався і поїв з дідом кавуна

Запитання 8

Кому належать вказані дії?

мовчить, всміхається

варіанти відповідей

а) дідусеві

б) Костикові

в) матусі

г) бабусі

Запитання 9

Хто сказав такі слова

«Мама більша — їй і кавун більший»?

варіанти відповідей

а) Костик

б) дід Мусій

в) сусідка

г) друг

Запитання 10

Чому Костикові стало соромно?

варіанти відповідей

а) він не поділився з мамою

б) він не допоміг мамі

в) він не погодував песика

г) він не поділився з дідусем

Запитання 11

Обери вислів, який найбільше характеризує головну думку цього твору

варіанти відповідей

а) слово не горобець, вилетить - не впіймаєш

б) друг у біді не покине

в) поділися із ближнім

г) праця людину годує, а лінь - марнує

Запитання 12

Встанови правильний порядок:

__ Мама прийшла з роботи

__ Костик заснув

__ Прийшов дід Мусій з кавунами

__ Хлопчик зробив хатні справи

варіанти відповідей

а) 1,2,3,4

б) 4,3,1,2

в) 4,3,2,1

г) 4,2,1,3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест