Прочитати уважно текст.
Гроза
Ця, доволі таки, повчальна історія відбулася влітку. Ще вранці яскраво світило сонечко, подував легенький вітерець і на небі не було ані хмаринки. Миколка, Надійка і Тимко ці літні дні старалися провести якомога цікавіше. Вони разом читали, дивилися дитячі фільми, допомагали дорослим. А сьогодні вирішили піти на луг. Там дуже красиво. Діти там уже були з батьками, а от самі наважилися піти вперше.
Дорога була неблизька. Друзі жартували, розповідали цікаві історії. І от луг. Як тут красиво! Безліч пташиних голосів, найкрасивіші кольори переливаються у луговому килимі. Стоять поодинокі дерева, кидаючи свою тінь на траву.
Діти так замилувалися красою, що й не помітили, коли небо закрила чорна хмара. Спочатку спалахнула блискавка, потім вдарив грім. Почалася гроза. Стало страшно, але ніхто не панікував. Тимко знав, що під час грози потрібно негайно вимкнути мобілки.
А куди ж сховатися? - розвів руками Миколка.
Під дерево ставати не можна – сказала Надійка. Нам вчителька розповідала, що блискавка може вдарити саме у дерево. Тому там стояти дуже небезпечно. Якщо немає де сховатися, потрібно лягти на землю і перечекати грозу. Так і зробили. Сильний дощ ішов недовго. Хмара пішла далі. Діти піднялися із землі. Вони були мокрі і налякані, але щасливі від того, що все закінчилося. Їм вдалося не розгубитися, а згадати все, про що розповідали дорослі.
Все закінчилось добре. Про свою пригоду друзі розповіли батькам, однокласникам і вчительці.
1. Коли відбулася подія описана в тексті?
2. Куди вирішили піти діти?
3. Який вигляд мав луг?
4. Як повелися діти під час грози?
5. Хто з дітей згадав слова вчительки як треба діяти під час грози?
6. Замилувавшись навколишньою красою, чого не помітили діти?
Як діти поводилися на канікулах?
Які правила поведінки під час грози згадали діти?
Кому друзі розповіли про свою пригоду?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома