Чума- це:
При якій температурі добре росте паличка чуми:
3. Найчастіше джерелом інфекції є :
Інкубаційний період триває:
Яка температура тіла у хворих на чуму:
Яка форма чуми виникає рідше:
Для кінцевого діагнозу принципове значення має:
Яка форма чуми утворює болючу червону пляму:
Основним методом лікування є:
Яке частіше виникає ускладнення при чумі:
Які із перерахованих хвороб відносяться до карантинних інфекцій .
Основний шлях передачі інфекції для бубонної форми чуми:
Чуму спричиняє:
Назвіть особливості догляду на чуму:
При лікуванні хворих на чуму перевагу віддають наступним антибіотикам:
Трансмісивна передача туляремії здійснюється:
Найбільшу роль в епідемічному процесі туляремії відіграють:
Визначте захворювання, що належить до бактеріальних природно-вогнищевих хвороб і характеризується тяжкою інтоксикацією, гарячкою, геморагічно-некротичними змінами в лімфатичних вузлах, шкірі, легенях та ін. органах
Вкажіть характерні морфо біологічні особливості збудника чуми
У пацієнта – первинно-легенева форма чуми. Вкажіть ймовірне джерело збудника інфекції
У пацієнта шкірна форма чуми. Відомо, що за 2 дні до захворювання він знімав шкурку з ховраха. Вкажіть механізм зараження
У хворого шкірна форма чуми. При з'ясуванні епідеміологічного анамнезу встановлено, що зараження відбулося внаслідок укусу блохів. Вкажіть механізм зараження
При об’єктивному обстеженні хворого на чуму медична сестра звернула увагу на високу гарячку, сильні болі в лімфатичних вузлах. Наявність яких характерних симптомів підтверджує діагноз?
У хворого на шкірі виявлено виразки з жовтим дном, темним струпом, виразки дуже болючі. Яке ймовірне захворювання у пацієнта?
У хворого легенева форма чуми. Вкажіть характер харкотиння
У хворого легенева форма туляремії. Вкажіть характер харкотиння
Алергічну пробу для раннього виявлення туляремії проводять з:
Один із загальних заходів профілактики при туляремії:
Інкубаційний період при туляремії триває:
При якій клінічній формі туляремії, температурна крива має неправильний тип?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома