Цифрове мистецтво. Фірмовий стиль

Додано: 4 вересня
Предмет: Інформатика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Ілюстрація - це

варіанти відповідей

вид графіки, в якому зображення є друкованим відбитком рельєфного малюнку, що виконується художником на тому чи іншому матеріалі. 

зображення, що супроводжує текст літературного твору, газетної статті тощо з метою полегшення для читача візуалізації змісту

вид прикладної художньої графіки, що обслуговує сферу виробництва і збуту промислової продукції

Запитання 2

Видом ілюстрації не може бути

варіанти відповідей

Діаграма

Схема

Графік

Плакат

Запитання 3

Реклама - це

варіанти відповідей

активність людей, направлена на розв'язання громадських (суспільних) проблем під час якої для досягнення мети співпрацюють з іншими людьми.

діяльність, спрямована на зниження іміджу . Вдаються тоді, коли потрібно яким-небудь чином коректно "забруднити" імідж клієнта або товару, завадити його зростанню, загальмувати його розвиток. 

популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів

Запитання 4

Реклама буває:

варіанти відповідей

Масова

Адресна

Інтерактивна

Соціальна

Запитання 5

Фірмовий стиль це -

варіанти відповідей

популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


поширення відомостей про кого-, що-небудь для створення популярності

плакат, оголошення і т. ін., що використовуються як засіб привертання уваги покупців, споживачів

Запитання 6

Основні елементи фірмового стилю

варіанти відповідей

Фірмові кольори

Типовий робочий договір

Фірмові шрифти

Товарний знак

Стандартні робочі години

Запитання 7

Носії фірмового стилю:

варіанти відповідей

Логотип фірми

Візитні картки фірми

Сувенірна продукція фірми

Фірмові бланки

Фірмовий лозунг

Запитання 8

Товарним знаком не може бути

варіанти відповідей

офіційна назва держави

нагороди та інші відзнаки

слова, у тому числі власні імена, літери, цифри

найменування міжнародних міжурядових організацій

зображувальні елементи, кольори та комбінації кольорів, а також будь-яка комбінація таких позначень

Запитання 9

За порушення прав власника зареєстрованої торговельної марки можливі такі наслідки

варіанти відповідей

визнання факту недобросовісної конкуренції

компенсування збитків

накладення штрафів

конфіскація товарів з неправомірно використаним позначенням і копій виробів іншого суб'єкта господарювання

Запитання 10

Ознакою фірмового стилю у даній групі логотипів можна вважати

варіанти відповідей

Кольорові переходи

Анімація

Використання фотографій

Геометричні форми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест