Цивільний захист 2

Додано: 19 грудня 2020
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 801 раз
12 запитань
Запитання 1

 Метою введення особливого періоду є створення умов для здійснення органами державної влади, військовим командуванням, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями наданих їм повноважень у разі…


варіанти відповідей

бурі чи урагану; 

збройної агресії чи загрози нападу,

пожежі чи повені;  

небезпеки державній незалежності, територіальній цілісності;

Аварії з викидом СДОР

виникнення зони радіаційного забруднення чи біологічного

Запитання 2

Із запропонованого переліку дій оберіть ті, які  НЕ можна робити при потраплянні в зону ведення бойових дій.

варіанти відповідей

вивісити на будинку плакат «Тут живуть мирні люди»;

якщо розпочалася перестрілка, лягти на підлогу під вікно або у ванній кімнаті;

підбирати покинуті зброю та боєприпаси.

демонструвати зброю або предмети, схожі на неї;

носити армійську форму або камуфльований одяг;

стояти чи перебігати під обстрілом;

спостерігати за ходом бойових дій;

по квартирі пересуватися повзком.

Запитання 3

Укриватися під час артилерійського обстрілу  НЕ можна:

варіанти відповідей

під’їзди будинків;

місця під технікою (вантажівкою, автобусом);

уздовж високого бордюру чи підмурку паркану;

не підготовлені для укриття підвали;

в оглядовій ямі гаража, станції технічного обслуговування;

укриття, що розташовані ближче 30–50 м від багатоповерхових будівель;

у будь-якій канаві, траншеї, ямі;

проходи поміж штабелями, контейнерами, будівельними матеріалами.

Запитання 4

Що НЕ варто робити потрапивши в натовп?

варіанти відповідей

звертати увагу на запасні та аварійні виходи, знати, як до них добратися; 

якщо збили з ніг, за будь-якої можливості потрібно спробувати встати на ноги.

якщо збили з ніг, спробувати згорнутися клубком і захистити голову руками,

якщо щось упало, телефон, гаманець, парасолька дуже швидко підняти;.

тримати руки в кишенях;

наближатися до вітрин, стін, скляних дверей;

зняти прикраси, шарф, краватку, викинути сумку, парасольку;

зігнути руки в ліктях, підняти їх на рівень грудної клітки.

Запитання 5

Що слід робити, якщо виявлено підозрілий предмет?

варіанти відповідей

не залишайте без уваги забуту або бездоглядну річ;

зверніть увагу людей, що є поруч з вами, на таку річ й опитайте їх, намагаючись визначити власника;

до приїзду фахівців, перемістіть предмет у безпечне місце або на безпечну відстань;

відразу, не відходячи з місця, з мобільного телефону повідомте про знахідку чергові служби МВС, СБУ, ДСНС

обов’язково дочекайтеся прибуття оперативно-слідчої групи, фахівців МВС і ДСНС та вкажіть місце розташування підозрілого предмета;

тікайте як можна швидше з цього місця;

зафіксуйте час його виявлення;

 простежте, щоб люди відійшли на безпечну відстань від знахідки.

Запитання 6

У якому з випадків надається така Перша допомога:  кінчиками великого й вказівного пальців масажуйте постраждалому точки, розташовані на чолі, над очима рівно посередині між лінією росту волосся й бровами, чітко над зіницями. Долоню вільної руки покладіть на груди постраждалого. Налаштуйте свій подих під ритм його подиху. Людина Вас чує,  бачить. Тому говоріть йому на вухо, тихо, повільно й чітко те, що може викликати сильні емоції (краще негативні).


варіанти відповідей

апатія;

рухове збудження;

ступор;

агресія;

страх; 

істерика;

плач;

нервове тремтіння

Запитання 7

У якому з випадків надається така Перша допомога: забезпечте спокійні умови. Уникайте глядачів, залишайтеся з людиною наодинці в разі відсутності небезпеки для вас. Зненацька зробіть дію, що може дуже здивувати (можна дати ляпас, облити водою, з гуркотом упустити предмет, різко крикнути на постраждалого). Говоріть з людиною короткими фразами, упевненим тоном: «Випий води», «Умийся». До прибуття фахівця спостерігайте за її станом. Не потурайте її бажанням. 


варіанти відповідей

апатія;

рухове збудження;

ступор;

агресія;

страх;

істерика;

плач; 

нервове тремтіння

Запитання 8

У якому з випадків надається така Перша допомога: зведіть до мінімуму кількість оточуючих. Дайте постраждалому можливість «випустити пару» (наприклад виговоритися або «побити» подушку). Доручіть роботу, пов’язану з високим фізичним навантаженням. Спорт.  Демонструйте доброзичливість, навіть якщо ви не згодні з постраждалим, не обвинувачуйте його, не висловлюйтеся з приводу його дій.  Намагайтеся розрядити обстановку смішними коментарями або діями. Стан може бути погашений страхом покарання. 


варіанти відповідей

апатія;

рухове збудження;

ступор

агресія;

страх;

істерика.

плач; 

нервове тремтіння

Запитання 9

У якому з випадків надається така Перша допомога: покладіть руку людини собі на зап’ясток, щоб вона відчула Ваш спокійний пульс. Це буде для неї сигналом: «Я зараз поряд, ти не одна». Попросіть постраждалого порахувати ваш пульс, тоді і його нормалізується.  Дихайте глибоко й рівно. Спонукайте постраждалого дихати в одному з вами ритмі. Можна покласти руку йому на груди спрешу дихати як він і поступово врівноважувати. ( 3-5-7! Вдих носом і рахуємо 1, 2, 3; затримка дихання 1, 2, 3, 4, 5; видих - рахуємо до семи). Якщо постраждалий говорить, слухайте його, висловлюйте зацікавленість, розуміння, співчуття. Зробіть постраждалому легкий масаж найбільш напружених м’язів тіла. 


варіанти відповідей

апатія;

рухове збудження;

ступор;

агресія;

страх;

істерика.

плач;

нервове тремтіння

Запитання 10

У якому з випадків надається така Перша допомога: використовуйте прийом «захоплення»: перебуваючи позаду, просуньте свої руки постраждалому під пахви, пригорніть його до себе й злегка перекиньте на себе. Ізолюйте постраждалого від навколишніх. Говоріть спокійним голосом про почуття, які він відчуває: «Тобі хочеться щось зробити, щоб це припинилося? Ти хочеш сховатися від того, що відбувається». Не сперечайтеся з постраждалим, ні про що не питайте, у розмові уникайте фраз із часткою «не», що стосуються небажаних дій («не біжи», «не розмахуй руками», «не кричи»). 


варіанти відповідей

апатія;

рухове збудження;

ступор;

агресія;

страх;

істерика.

плач;

нервове тремтіння

Запитання 11

 Цивільна екстрена валіза зазвичай є укомплектованим наплічником об’ємом від 

варіанти відповідей

10 літрів

30 л

40 л

50 л

60 л

Запитання 12

Оберіть, що робити до, під час і після захоплення вас заручником:


варіанти відповідей

намагайтеся завести розмову з незнайомцями особливо на теми політичного, релігійного характеру;

не допускайте зухвалої поведінки терористів,

робіть все, щоб привернути до себе увагу;

продовжуйте спокійно сидіти, бажано підкоритися їм беззастережно;

перш ніж пересунутися чи відкрити сумочку, запитуйте дозволу;

у разі стрілянини лягайте на підлогу або ховайтеся за сидінням, але нікуди не біжіть;

іноді трапляється нагода врятуватися, перебуваючи біля виходів, розгляньте варіанти втечі через аварійні виходи;

віддайте особисті речі, яких вимагають терористи;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест