Цивільно-правовий договір. Загальні поняття

Додано: 9 січня 2022
Предмет: , 11 клас
Тест виконано: 19 разів
10 запитань
Запитання 1

Договорами є...

варіанти відповідей

одно- дво- та багатосторонні правочини

лише одно- чи двосторонні правочини

лише дво- чи багатосторонні правочини

лише одно- чи багатосторонні правочини

Запитання 2

До функцій цивільно-правового договору належать:

варіанти відповідей

регулятивна,

ініціативна

програмно-координаційна

стабілізуюча

Запитання 3

свобода договору означає:

варіанти відповідей

неприпустимість примусу вступу в договірні відносини (винятки: публічний, приєднання).

можливість вільного вибору майбутнього контрагента.

можливість сторін вільно визначати характер (вид, тип) договору, який вони укладають.

можливість учасників договору вільно визначати його зміст.

Запитання 4

Особливим випадком укладення договору є встановлення договірних відносин на підставі так званої "публічної оферти"...

варіанти відповідей

тобто оферти, зверненої до чітко визначеного кола осіб. Крім того, публічна оферта фактично має місце при укладенні кожного публічного договору

тобто оферти, зверненої до невизначеного кола осіб. Крім того, публічна оферта фактично має місце при укладенні кожного приватного договору

тобто оферти, зверненої до чітко визначеного кола осіб. Крім того, публічна оферта фактично має місце при укладенні кожного приватного договору

тобто оферти, зверненої до невизначеного кола осіб. Крім того, публічна оферта фактично має місце при укладенні кожного публічного договору

Запитання 5

У якій формі може бути укладений договір?

варіанти відповідей

простій письмовій формаі

усній

письмоваій формі з нотаріальним посвідченням

у будь-якій формі

Запитання 6

Правочин, спрямований на зміну або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається...

варіанти відповідей

якщо інше не встановлено законом

якщо інше не встановлено договором або законом

якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту

якщо інше не випливає зі звичаїв ділового обороту

Запитання 7

Істотним є

варіанти відповідей

таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона не значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.

таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.

таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона частково позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.

Запитання 8

Винятки із загального правила щодо добровільності зміни або розірвання договору можуть бути передбачені договором або безпосередньо законом.

варіанти відповідей

договором

законом

договором або безпосередньо законом.

звичая ділового обороту.

Запитання 9

Для зміни договору необхідна наявність ще однієї із двох умов:

варіанти відповідей

розірвання договору суперечить суспільним інтересам;

виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору

якщо договір змінюється або розривається за рішенням суду

в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна не настане;

Запитання 10

Договір може бути розірваний або змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:

варіанти відповідей

в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане

зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення за всієї турботливості та обачності, які від неї вимагалися;

виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;

із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест