Який із літописів не належить до козацьких?
Хто ввів у науковий обіг поняття «козацькі літописи»?
Григорій Сковорода написав збірку байок:
З яким музичним інструментом не розлучався Г. Сковорода під час своїх мандрів?
Ідея «сродної праці» звучить в афоризмі Г. Сковороди:
У якому з названих навчальних закладів навчався Г.Сковорода?
Який вислів написаний на могилі Сковороди?
Укажіть ознаки бароко як реалістичного стилю:
Вірш Г. Сковороди «Всякому місту – звичай і права» – це зразок:
Що прославляє Г. Сковорода в поезії «Всякому місту – звичай і права»?
Укажіть, які твори переважають у творчості Г. Сковороди.
Григорій Сковорода відомий в українській культурі і літературі як
Укажіть твір Г. Сковороди, з якого наведено рядки:
“О, якби в дурні мені не пошитись, щоб без свободи не міг я лишитись”.
Укажіть основну думку вірша Г. Сковороди “De libertate”.
Назвіть серед зазначених козацькі літописи
Твори Г. Сковороди
Пам*яткою житійної літератури є
Центральним у " Слові про похід Ігорів" є образ
Хто з героїв твору "Слово про похід Ігорів" зазначає:
"Лучче ж би потятим бути, аніж полоненим"
Автором-упорядником "Повісті минулих літ" був
Події, описані в «Слові про похід Ігорів» відбувалися
Літописи належать до літератури
Остромирове Євангеліє
та " Ізборник Святослава" є
Укажіть історичну подію, яка посідає центральне місце в козацьких літописах
Ярославна («Слово о полку Ігоревім») звертається за допомогою до сил природи
«Лучче ж би потятим бути, аніж полоненим бути», — проголошує князь-патріот
Г.Сковороді та його поглядам притаманне все, ОКРІМ
Григорій Сковорода оспівує свободу і згадує про
Б. Хмельницького у творі
Ідея байки Г. Сковороди «Бджола та шершень» виражена словами
Оберіть риси характеру князя Ігоря ( "Слово о полку Ігоревім")
Бджола - це алегоричний образ, який характеризує людей,
Автор " Слова..."
Основна ідея "Слова о полку Ігоревім"
Утекти з полону князю Ігорю допоміг
Релігійно-національні об'єднання, що діяли при церковних парафіях - це
За сприяння братств:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома