30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Держави Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

Додано: 13 червня
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 9 разів
9 запитань
Запитання 1

1.Назвіть "країну, де сходить сонце".

варіанти відповідей

Індія

Китай

Корея

Японія

Запитання 2

2. Вкажіть дату проголошення Китайської Народної Республіки.

варіанти відповідей

1 жовтня 1949 р.

2 вересня 1945 р.

1 січня 1959 р.

17 квітня 1960 р.

Запитання 3

3. Назвіть ідеолога "прагматичних" реформ у Китаї.

варіанти відповідей

Ц. Цземін

М. Цзедун

Д. Сяопін

Х. Гофен

Запитання 4

4. Назвіть першого прем'єр-міністра незалежної Індії.

варіанти відповідей

Р. Ганді

Н. Рао

М. Ганді

Дж. Неру

Запитання 5

5. Назвіть ініціатора націоналізації Суецького каналу, яка спричинила Суецьку кризу.

варіанти відповідей

Я. Арафат

С. Хусейн

А. Садат

Г. Насер

Запитання 6

6. Визначте дату підписання Кемп-Девідської угоди між Ізраїлем та Єгиптом.

варіанти відповідей

1956 р.

1988 р.

1979 р.

1990 р.

Запитання 7

7.Вкажіть рік, названий "роком Африки".

варіанти відповідей

1955 р.

1960 р.

1991 р.

1974 р.

Запитання 8

8. Зясуйте причини "японського економічного дива"

варіанти відповідей

активна інвестиційна політика держави

орієнтація виробництва на наукомісткі технології та експорт

значні витрати на потреби оборони

висока кваліфікація і дисципліна робітників

широке використання ресурсів колоній

патерналістська система найму робочої сили

політична стабільність

реформи, здійснені американською окупаційною адміністрацією

Запитання 9

9. Вкажіть особливості розвитку країн Латинської Америки після Другої світової війни

варіанти відповідей

нерівномірність розвитку країн регіону

нестабільність політичного життя, значний вплив військових, наркомафії

експортний агросировинний характер економіки, її підпорядкованість зовнішньому ринку

відсутність гострих суспільних протиріч

швидка урбанізація за рахунок зростання маргінальних прошарків суспільства

низький рівень життя населення

формування постіндустріального суспільства

латифундизм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест