Держави Північної Америки та Західної Європи у другій половині ХХ ст.

Додано: 19 жовтня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 690 разів
14 запитань
Запитання 1

Які заходи характеризують рейганоміку?

варіанти відповідей

 Зростання податків з малого і середнього бізнесу

Скорочення витрат на утримання держапарату

 Жорсткий державний контроль за підприємництвом

 Зростання соціальних видатків і розмірів допомоги малозабезпеченим верствам населення

  Скорочення соціальних витрат

Зростання інвестицій у наукоємні галузі

Запитання 2

Расизм - це

варіанти відповідей

 погляди, які захищають расовість населення

світогляд, а також політичні теорії і практики, що ґрунтуються на расовій дискримінації

 рух у суспільному житті США, що мало місце між кінцем 1940-х і кінцем 1950-х років

  неоднозначний термін на позначення певного стану людини, що виявляється у нав'язливому страху щодо чужинців

Запитання 3


"Революція гвоздик" - це..

варіанти відповідей

 Революція, яка відбулася у Португалії у 1974 р.

 Революція, яка відбулася у Іспанії у 1975 р.

  Революція, яка відбулася у Греції у 1967 р.

Запитання 4

Що об'єднує наступні регіони: Квебек (Канада),Ольстер (Ірландія), Країну Басків (Іспанія)

варіанти відповідей

етнонаціональний конфлікт

  боротьба з расизмом

 падіння авторитарних режимів

  боротьба з антисемітським космополітизмом

Запитання 5

Хто з політиків впровадив різновид неоконсерватизму, що базується на ідеалах вільного ринку та сильної державної влади, який здійснювався у Великій Британії з 1979 по 1990 рр.

варіанти відповідей

  Тоні Блер

М. Тетчер

  К. Еттлі

  Мартін Люттер

Запитання 6

Яка характеристика стосується Мартіна Лютера Кінга?

варіанти відповідей

 Проголосив доктрину, покликану захищати світ від комуністичної загрози.

Дозволив атомне бомбардирування японських міст у серпні 1945 року.

  Американський баптистський проповідник. правозахистник. борець за расову рівність.

    Ініціював і втілював план економічної допомоги післявоєєній Європі.

Запитання 7

Країни, в яких в другій половині ХХ ст. відбулося «економічне диво»:

варіанти відповідей

 ФРН і НДР

  Італія і Франція

ФРН і Італія

  США і ФРН

Запитання 8

Реалізація соціальної моделі у Швеції здійснена за рахунок


варіанти відповідей

скорочення соціальних програм

зменшення заробітної плати

перерозподілу надприбутків

  державного втручання в усі газузі економіки

Запитання 9

Коли відбулося об'єднання НДР та ФРН?

варіанти відповідей

 листопад 1989

  жовтень 1990

  жовтень 1998

  березень 2003

Запитання 10

До ознак постіндустріального (інформаційного) суспільства належать:

варіанти відповідей

 Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг

  Переважання серед робітництва класу найманих робітників

  Переважання серед робітництва класу професійних фахівців і техніків

  Прийняття рішень на засадах командно-адміністративної системи

 Прийняття рішень на засадах "інтелектуальної технології"

Запитання 11

Коли Генеральна Асамблея ООН прийняла Загальну декларацію прав людини? 

варіанти відповідей

 1946 р.

1948 р.

  1945 р.

  1947 р.

Запитання 12

"Вид расової дискримінації, в основу якої покладено здійснення політики примусового відокремлення певної групи населення за расовою або етнічною ознакою"

варіанти відповідей

сепаратизм

  расизм

сегрегація

  ксенофобія

Запитання 13

З переліченого оберіть причини і передумови німецького "економічного дива"


варіанти відповідей

 підвищення життєвого рівня

  переважаючий розвиток сільського господарства

  відродження економічного потенціалу

  допомога за "планом Маршалла"

  низька заробітна плата

  відсутність військових витрат,

  високий рівень безробіття

Запитання 14

Науково-технічна революція (НТР) - це:

варіанти відповідей

 Міжнародна компанія, що здійснює виробництво промислових продуктів на основі прямих іноземних інвестицій

Модель державного розвитку в індустріально розвинених країнах, яка передбачає досягнення високого рівня життя

Модель державного розвитку, для якої характерні масове споживання і соціальний захист

 Якісний стрибок у розвитку продуктивних сил, перебудова технічних основ матеріального виробництва шляхом перетворення науки на провідний чинник виробництва 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест