До основних частин світлофорної головки відноситься:
Фоновий щит світлофорної головки має колір:
Металевий козирок лінзового комплекту має довжини
До основних показників світлофора відносять:
До перегонних світлофорів відносяться:
Дальність видимості сигнальних вогнів світлофора на прямих ділянках
Розташування мачтових світлофорів від осі колії
Вхідні світлофори на станціях
На світлофорі горить 2 жовтих вогні, верхній мигаючий
Порядок заміни ламп на світлофорі:
Маркування 2- х ниткових світлофорних ламп:
Строк служби світлофорної лампи:
Напруга на світлофорних лампах:
Рейкові ланцюги постійного струму використовуються
Нормальний режим рейкового кола забезпечує:
Шунтовий режим рейкового кола забезпечує:
Контрольний режим рейкового кола забезпечує:
Питомий опір рейок постійного струму Ом/км:
Питомий опір ізоляції (баласту):
Шунтова чутливість рейкового кола:
Товщина торцової ізольованої прокладки ізольованого стика складає:
Виступ бокових ізолюючих прокладок повинен бути:
Колійний дросель-трансформатор служить:
Апаратура рейкових ланцюгів сигналізації підключається:
До напольних пристроїв АЛСН відноситься:
На локомотивному світлофорі горить червоно-жовтий вогонь, а на колійному, до якого наближається поїзд, горить:
При роботі АЛСН автогальма на локомотиві спрацьовують при швидкості:
До локомотивних пристроїв АЛСН відносяться:
Для переводу стрілок з однієї колії на іншу використовують електроприводи:
1. Час переводу нормально діючої стрілки:
a)
b)
c)
d)
Товщина шаблону між вістряком і рамною рейкою:
До рухомої частини реле відносять:
У нейтрального реле відсутнє:
Кількість контактних груп у реле типу НМШ-1
Аварійне реле АСШ-2-200 використовують для:
Маятниковий трансмітер МТ-1 використовують для:
Кількість коливань в хвилину здійснює МТ-1:
Кодовий путєвий трансмітер КПТ служить:
1. Частота обертів електродвигуна КПТ складає:
Червоно-жовтий сигнал на локомотивному світлофорі складається з:
Залізничний переїзд – це:
Загороджувальні світлофори розташовані від переїзду на відстані:
Висота переїзного брусу від землі складає:
Після відключення мигаючих вогнів брус шлагбаума відпускається через:
Переїзні світлофори служать для передачі:
Трансформатори типу ПОБС здійснюють живлення:
Автоблокувальні реле типу АН, АНШ живляться напругою:
Глибина врубання ножів автоперемикача між контактними пружинами складає:
Відвід вітряка від рамної рейки повинен бути не менше:
Апаратура рейкового кінця повинна мати:
При зміні вогнів на локомотивному світлофорі контроль пильності машиніста здійснюється на протязі:
При чотирьохзначному АБ показники світлофорів:
Перетворювач частоти ПЧ 50-25, перетворює струм частотою 5 Гц в струм:
Опір рейок визначають наступним способом:
Електропостачання пристроїв СЦБ від високовольтної лінії змінного струму
Найменша висота провісу провода зв’язку на перегоні:
Опір ізоляції жил кабелю вимірюється один раз в три роки:
Мінімальна глибина траншеї при прокладанні сигнального кабелю:
В яких діапазонах радіохвиль працює радіо поїзний зв'язок:
Довжина коротких хвиль дорівнює:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома