Знайдіть значення степеня (-3)3
Який знак треба поставить замість * в запису: (– 5)2 * (– 5)3 ?
Знайдіть корінь рівняння: 16х = – 8
Чому дорівнює модуль добутку: -7 · 2
Розв’язати рівняння 5(х – 4) = х + 8;
Розкрийте дужки: 2 - (х - у + z)
На двох полицях 25 книжок. На першій полиці на 15 книжок більше, ніж на другій. Скільки книжок на другій полиці?
Довжина прямокутника на 6 см більша ніж ширина, а периметр дорівнює 32 см. Яке рівняння відповідає умові?
За рисунком указати пару паралельних прямих.
Скільки пар перпендикулярних прямих зображено на малюнку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома