1. Скільки прямих можна провести через одну точку?
Скільки прямих можна провести через дві точки?
Точки А, В,С лежать на одній прямій. Яка з трьох точок лежить між двома іншими, якщо відомо, що АВ = 1см, ВС = 2см, АС = 3см?
Точки M, N і K лежать на одній прямій. Відомо, що MN = 5м, NK = 3м. Яку найбільшу довжину може мати відрізок MK ?
AD – бісектриса ےВАС і ے ВАD = 60 ˚. Знайдіть градусну міру
ےСAD.
Кути АВС і АВD мають спільну сторону АВ. ے АВС = 60 ˚ градусів,
ے АВD = 40 ˚ . Яку найменшу градусну міру може мати ے ВDС ?
Два кути, на які розбивається розгорнутий кут його внутрішнім променем, називають…
Якщо один із суміжних кутів дорівнює 125 ˚ , то інший кут є…
Якщо один із суміжних кутів удвічі більший за другий, то градусна міра меншого з цих кутів дорівнює…
Якщо сторони одного з кутів є доповняльними променями сторін другого, то ці кути називають …
Які градусні міри можуть мати вертикальні кути ?
Які з наведених тверджень 1) – 4) є аксіомами ?
1) З трьох точок на прямій одна і тільки одна лежить між двома іншими.
2) Яка б не була точка, існують прямі, що проходять через неї.
3) Яка б не була пряма, існують прямі, що її перетинають.
4) Яка б не була пряма, існують точки, що належать цій прямій, і точки, що їй не належать
Визначте вид трикутника АВС, якщо ے А = 32 ˚, ےВ = 115 ˚, ےС =33 ˚ .
Яку фігуру утворюють усі точки площини, що знаходяться на відстані 5см від точки О?
Діаметром кола називається…
Які з наведених умов 1) – 6) є ознаками рівності двох трикутників?
1) Рівність трьох кутів;
2) рівність трьох сторін;
3) рівність двох сторін;
4) рівність двох сторін і кута, прилеглого до однієї із сторін;
5) рівність двох сторін і кута між ними;
6) рівність сторони і двох прилеглих кутів.
Точка перетину бісектрис є…
Визначте взаємне розташування двох кіл, радіуси яких дорівнюють
5 см і 7 см, а відстань між їх центрами дорівнює 3 см.
Якщо радіус кола дорівнює 8 см, то його діаметр дорівнює…
У рівнобедреному трикутнику співпадають медіана, бісектриса і висота, що проведені
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома