Текст - це
Назвіть ознаки тексту:
Те, чого навчає текст - це
Те, про що розповідається в тексті, - це
Текст має таку будову:
Те, що означає слово, його зміст -
Установіть відповідність
1 текст
2 головна думка тексту
3 заголовок тексту
4 абзац
А кілька речень, які розкривають мікротему.
Б стисло передає його тему або головну думку.
В це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.
Г детальне розкриття теми
Д те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.
Розмістіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст
1
2
3
4
А Вони переважно були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість і хоробрість.
Б Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.
В Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.
Г Свідченням цього є народні ігри й забави
Назви мікротем тексту складають
Тематичне речення у тексті - це
Щоб скласти план тексту потрібно
Прочитай і визнач тип тексту.
Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною.
Прочитай і визнач тип тексту.
Калина — чарівний та яскравий кущ. Навесні калина приваблює своїми квіточками-віночками, білим лебединим цвітом, а восени — червоними ягодами, що палахкотять ясним вогнем у променнях осіннього сонечка. Листя калини восени жовкне, а потім падає на землю. Калина — дуже гарна рослина.
Яке загальне питання можна поставити до тексту-роздуму?
Тексти бувають:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома