Визнач, який за жанром текст?
Оберіть героїв оповідання.( декілька варіантів)
Хто з героїв мав такий опис: " Кумедний, капловухий, окатенький".
Яке улюблене заняття Олешка?
Ким мріяв стати Олелько?
Кому належать слова: " А я і рушницю, і шаблюку й барабан - усі віддав"
Що стало причиною сварок?
Що пообіцяли хлопці, якщо повернеться песик?
Що означає " позирнув"?
Які почуття переживали хлопчики, коли загубився песик?( Декілька варіантів)
Уважно прочитай текст.
Чий песик?
Ох же й поталанило Олешкові з Олельком! Вертався їхній тато з косовиці й коло млина, на греблі, приблудного песика знайшов. Кумедного такого. Капловухого, окатенького.
Напоїли хлопці знайду молоком. Відігріли. Викупали. Став песик у них жити.
І добре йому було б у братів. Тільки ж ніяк вони не поділять його між собою.
Почне збиратись Олешко на полювання. Закине за плече пластмасову рушницю, почепить песикові на шию мотузяного повідка, хоче на двір іти. А Олелько вже й тут.
— Ану, — кричить, — не руш собаку! Я зараз прикордонником буду. Ми з ним у засідку підемо.
І починають чубитись...
Аж якось надвечір зник песик. От щойно під ногами вештався — і як у воду впав.
Хлоп’ята туди, хлоп’ята сюди. Оббігали все подвір’я. Зазирнули до хлівця, в комору, хату. Ніде нема.
Посідали вони на приступцях ґанку й мало не плачуть.
— Бідний, бідний наш песик, — каже Олелько. — Тепер без нас пропаде вже...
— Якби хто знайшов його, я б тому й свого улюбленого ліхтарика не пошкодував.
— А я і рушницю, і шаблюку, й барабана — усе віддав би, — аж звівся Олелько. — А з тобою й разу вже не сварився б. Хай би тепер песик назавше твій був.
— Ні, нехай би твій, — великодушно сказав Олешко. — Я й не торкався б до нього..
Аж тут десь із-за спини у хлопців вигулькнув їхній песик. Маленький, окатенький, позирнув на Олелька з Олешком, лизнув кожного своїм вогким теплим язичком, ніби хотів сказати: «Не хвилюйтеся. Я вернувся».
— О! — зрадів Олелько. — Знайшовся мій песик.
— Ні, мій! — схопився Олешко.
І почалося знову...
А. Григорук
Цей текст є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома