Вхідна діагностувальна робота. Українська мова. 6 клас НУШ

Додано: 10 вересня 2023
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 479 разів
12 запитань
Запитання 1

Визначте слово, у якому допущено помилку при записі фонетичної транскрипції.

варіанти відповідей

[д а в н ' і й]

 [д' і дусь ]

[п р еи к р а с н' і]

[з а л ' і з н и ц ' a]

Запитання 2

ПРАВИЛЬНИМ є твердження, що

варіанти відповідей

у словах м’ята, щука, лінь кількість звуків та букв однакова 

у словах ґудзик, дзвін, дзеркало букви д та з позначають два звуки

у словах розпорядок, кухня, десниця всі приголосні тверді

у словах кігті, легко, вогко відбувається уподібнення приголосних звуків

Запитання 3

НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті 

варіанти відповідей

Подивіться на наші степи, долини, переліски! 

Правий берег дніпра горбистий, вони йдуть немов хвилями.

І чим далі хвиля, тим тоньші, ніжьніші барви накладає на неї сонце.

Подивіться на першу. Тут можна розрізнити кожне дериво, навіть стибло соняшника.

Запитання 4

Визначте рядок, у якому дотримано чергування у-в, і-й

варіанти відповідей

вхід в метро, Аліна й Олег

вода у озері, Ольга і Андрій

живемо у Львові, дні і ночі

високо у горах, вона йшла

Запитання 5

Увідповідніть розділ мовознавства і предмет вивчення.

1) Фонетика

2) Будова слова

3) Синтаксис

4) Лексикологія


А) розділ мовознавства, що вивчає будову словосполучень та речень у мові.

Б) розділ мовознавства, що вивчає слово як основну одиницю мови і словниковий склад мови – лексику.

В) це розділ мовознавства, в якому вивчають звуковий склад мови.

Г) розділ мовознавства, що вивчає значущі частини слова (морфеми)

варіанти відповідей

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б

1-А, 2-Г, 3-А, 4-В

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

1-А, 2-Г, 3-В, 4-Б

Запитання 6

Установити відповідність між членом речення і виділеним словом у реченні.

Член речення 1) Підмет 2) Присудок 3) Додаток 4) Означення 5) Обставина

Виділене слово

А) Дитинства теплий вітей з очей моїх сльозинку витер. Б) Ліниво верби коси заплитали. В) Над стареньким комином лелека після дощу просушує крило. Г) Сьогодні на стадіоні відбудуться змагання. Д) Цвіт опадав і торкався землі. 

варіанти відповідей

 1-Г, 2-Д, 3-А, 4-Г, 5-Б

 1-Б, 2-Д, 3-В, 4-А, 5-Г

 1-Б, 2-А, 3-В, 4-Д, 5-Г

 1-Г, 2-Д, 3-В, 4-А, 5-Б

Запитання 7

Установити відповідність між групою слів за значенням і прикладами

Група слів за значенням 1) Синоніми 2) Омоніми 3) Антоніми 4) Пароніми


Приклади

А) перемога - тріумф, звитяга

Б) лава - лава

В) голосно - тихо

Г) воєнний - військовий

варіанти відповідей

 1-Г, 2-Б, 3-В, 4-А

 1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г

 1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

 1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

Запитання 8

Установіть відповідність між реченням і його схемою.

Схема

1) А: "П".

2) "П?" - а.

3) "П,- а, - п".

4) А: "П!"- а.

Речення

А) "Дарма, - каже Кулик, - мені тут добре".

Б) "Чи не час нам у дорогу?" - спитала мама.

В) Тарас сказав: "Отож, значить, на Максима можна покластися!" - і потім довго не міг заснути.

Г) Як настала осінь, журавель зібрався в інший край і запропонував куликові: "Куличе, рушаймо разом".

варіанти відповідей

 1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

 1-Г, 2-А, 3-Б, 4-В

 1-А, 2-Б, 3-Г, 4-В

 1-Г, 2-Б, 3-А, 4-В

Запитання 9

Інформàція — це....

  

варіанти відповідей

надані кимось чи здобуті самостійно відомості про осіб, предмети, факти, події, явища та процеси тощо

щось нове, невідоме

текст

те, що ми читаємо чи пишемо

Запитання 10

Об’єднайте в пари.

Жанри мовлення.

1. Комплімент

2. Лестощі

3. Похвала


Визначення

А лицемірне, нещире, догідливе вихваляння

Б дуже простий, доступний і надійний спосіб зробити добро іншій людині, подарувати їй радість, допомогти повірити в себе, підтримати, коли вона розгублена

В добрий, позитивний відгук про кого- чи що-небудь


варіанти відповідей

1-Б, 2-А, 3-В

1-В, 2-А, 3-Б

1-А, 2-Б, 3-В

Запитання 11

Фразеологізму «передати куті меду» відповідає тлумачення.

варіанти відповідей

перебільшувати

лякатися

натякати на щось

мовчати

Запитання 12

Позначте антонім до фразеологізму «байдики бити».

варіанти відповідей

бити ключем

працювати як мокре горить

працювати не розгинаючи спини

бити по кишені

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест