Визначте слово, у якому допущено помилку при записі фонетичної транскрипції.
ПРАВИЛЬНИМ є твердження, що
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Визначте рядок, у якому дотримано чергування у-в, і-й
Увідповідніть розділ мовознавства і предмет вивчення.
1) Фонетика
2) Будова слова
3) Синтаксис
4) Лексикологія
А) розділ мовознавства, що вивчає будову словосполучень та речень у мові.
Б) розділ мовознавства, що вивчає слово як основну одиницю мови і словниковий склад мови – лексику.
В) це розділ мовознавства, в якому вивчають звуковий склад мови.
Г) розділ мовознавства, що вивчає значущі частини слова (морфеми)
Установити відповідність між членом речення і виділеним словом у реченні.
Член речення 1) Підмет 2) Присудок 3) Додаток 4) Означення 5) Обставина
Виділене слово
А) Дитинства теплий вітей з очей моїх сльозинку витер. Б) Ліниво верби коси заплитали. В) Над стареньким комином лелека після дощу просушує крило. Г) Сьогодні на стадіоні відбудуться змагання. Д) Цвіт опадав і торкався землі.
Установити відповідність між групою слів за значенням і прикладами
Група слів за значенням 1) Синоніми 2) Омоніми 3) Антоніми 4) Пароніми
Приклади
А) перемога - тріумф, звитяга
Б) лава - лава
В) голосно - тихо
Г) воєнний - військовий
Установіть відповідність між реченням і його схемою.
Схема
1) А: "П".
2) "П?" - а.
3) "П,- а, - п".
4) А: "П!"- а.
Речення
А) "Дарма, - каже Кулик, - мені тут добре".
Б) "Чи не час нам у дорогу?" - спитала мама.
В) Тарас сказав: "Отож, значить, на Максима можна покластися!" - і потім довго не міг заснути.
Г) Як настала осінь, журавель зібрався в інший край і запропонував куликові: "Куличе, рушаймо разом".
Інформàція — це....
Об’єднайте в пари.
Жанри мовлення.
1. Комплімент
2. Лестощі
3. Похвала
Визначення
А лицемірне, нещире, догідливе вихваляння
Б дуже простий, доступний і надійний спосіб зробити добро іншій людині, подарувати їй радість, допомогти повірити в себе, підтримати, коли вона розгублена
В добрий, позитивний відгук про кого- чи що-небудь
Фразеологізму «передати куті меду» відповідає тлумачення.
Позначте антонім до фразеологізму «байдики бити».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома