Визнач будову тексту.
Поміркуй, чи можна цей запис уважати текстом.
Скоро літо – пора канікул. Ми будемо цікаво відпочивати. І обов’язково дбайливо ставитися до довкілля.
Прочитай текст. Добери до нього заголовок із-поміж поданих нижче.
Влітку з батьками знову поїдемо до лісу. Поправимо огорожі мурашників. Або обгородимо нові мурашники жердинами. Руді мурашки – санітари лісу. Їх потрібно охороняти. Збережемо мурашники від руйнування!
Визнач тип тексту.
На «тихій» воді будемо милуватися красою водяної лілії. Темно-зелене листя у вигляді великого сердечка плаватиме на водній поверхні. А з чарівної білосніжної квітки поглядатиме на нас оранжеве коло з промінчиками. Міцне стебло не дозволить сильному вітру зірвати біле латаття зі свого місця. Не будемо і ми знищувати цю красу!
Визнач основну частину тексту.
Визнач тип тексту.
Щороку влітку ми навідуємося до джерела.
Дбайливо розчищаємо дорогу від чагарників. Прибираємо сміття, гілки сухих дерев. Якщо потрібно, чистимо джерело.
Чиста джерельна вода додасть мандрівникам сил, відновить здоров’я.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома