2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Діагностична робота з української мови по темі «Текст»

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
6 запитань
Запитання 1

 Визнач будову тексту.


варіанти відповідей

Заголовок, речення.

Зачин, основна частина, кінцівка.

Абзаци.

Запитання 2

Поміркуй, чи можна цей запис уважати текстом.

Скоро літо – пора канікул. Ми будемо цікаво відпочивати. І обов’язково дбайливо ставитися до довкілля.  


варіанти відповідей

Так.

Ні.

Запитання 3

Прочитай текст. Добери до нього заголовок із-поміж поданих нижче.

Влітку з батьками знову поїдемо  до лісу. Поправимо огорожі мурашників. Або обгородимо нові мурашники жердинами. Руді мурашки – санітари лісу. Їх потрібно охороняти. Збережемо мурашники від руйнування!


варіанти відповідей

Руді мурашки.

Поїдемо до лісу.

Збережемо мурашники від руйнування!

Запитання 4

 Визнач тип тексту.

На «тихій» воді  будемо милуватися красою  водяної лілії. Темно-зелене листя у вигляді великого сердечка плаватиме на водній поверхні. А з чарівної білосніжної квітки поглядатиме на нас оранжеве коло з промінчиками. Міцне стебло  не дозволить сильному вітру  зірвати біле латаття зі свого місця. Не будемо і ми знищувати цю красу!


варіанти відповідей

Текст-розповідь.

Текст-опис.

Запитання 5

Визнач основну частину тексту.

варіанти відповідей

Тому не будемо їх турбувати. Продовжимо підгодовувати. Подбаємо про воду для купання та пиття. Будемо пильнувати котів.

За це птахи віддячать нам щедрим врожаєм та красивими піснями.

Ми влітку відпочиваємо. А птахи будують гнізда, відкладають яйця, висиджують малят.

Запитання 6

 Визнач тип тексту.

Щороку влітку ми навідуємося до джерела.

Дбайливо розчищаємо дорогу від чагарників. Прибираємо сміття, гілки сухих дерев. Якщо потрібно, чистимо джерело.

Чиста джерельна вода додасть мандрівникам сил, відновить здоров’я.




варіанти відповідей

Текст- опис.

Текст- розповідь.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест