Діагностична робота за темою " Тверді та м'які приголосні звуки"

Додано: 10 листопада 2021
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 139 разів
10 запитань
Запитання 1

Які букви (разом з попередньою) позначають на письмі м'який приголосний звук?

варіанти відповідей

ь,

я, ю, є, ї

я, ю, є,

я, ю, є, і

Запитання 2

Складіть до скриньки слова, у яких приголосні звуки лише м'які.

варіанти відповідей

Сік, слон, міль, ліс

Сіно, лінь, Поліна, Аня

Тінь, Яся, сіль, біль

Сад, літо, Поля, тісто

Запитання 3

Допоможіть скласти в кошик слова, у яких всі приголосні звуки тверді.

варіанти відповідей

Булка, тістечко, гриби. огірок

Сир, хліб, редис, млинці

Ковбаса, йогурт, оладки, ківі

Пироги, абрикос, салат, мед

Запитання 4

Виберіть лише ті слова, які можна перенести з рядка в рядок.

варіанти відповідей

Йод, опеньок, дзьоб, знайомий

Гайок, мед, Юрій, Єва

Майка, лід, єнот, опеньок

Майонез, квітка, куля, Йосип

Запитання 5

Оберіть лише ті слова, які не можна переносити з рядка в рядок.

варіанти відповідей

Мед, осика, майка, лід

Юрій, Єва,льон, дзьоб

Йод, знайомий, шило, осінь

Ліс, вовк, лисиця, пень

Запитання 6

Лисеня побудувало звукову модель. Яке слово відповідає цій схемі?

[ - - 0 =: 0]

варіанти відповідей

Знання

Латаття

Життя

Волосся

Запитання 7

Допоможіть Їжачкові підібрати слова, що відповідають звуковій моделі

[ - 0 =: 0]

варіанти відповідей

Суддя

Гілля

Життя

Взуття

Запитання 8

Буквосполучення ьо, йо  при переносі слів з рядка в рядок :

варіанти відповідей

 не можна відривати від попередньої букви

 можна відривати від попередньої букви

інколи можна відривати від попередньої букви

не можна розривати

Запитання 9

Буквосполучення дж, дз, які позначають звуки [дж], [дз], [дз'] під час переносу слів ...

варіанти відповідей

інколи розривають

розривають

не розривають

Запитання 10

Визнач рядки в яких правильно визначено переноси всіх слів

варіанти відповідей

зна-ння, жит-тя, кор-іння

зн-ання, жит-тя, корі-ння

зна-ння, жит-тя, корі-ння

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест