Діагностична з алгебри , 8 клас

Додано: 15 вересня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 26 разів
12 запитань
Запитання 1

Спростити вираз:

варіанти відповідей

-20а10в3

20а3в2

-20а7в

3в

Запитання 2

Обчисліть значення виразу

варіанти відповідей

1

3

9

27

Запитання 3

Розкласти на множники: 16а2 – в2

варіанти відповідей

(4 - в)(4+в)

16(а-в)

(16-в)(16+в)

(4а-в)(4а+в)

Запитання 4

2. Розкладіть на множники:

х2 - 81

варіанти відповідей

(х - 9)(х + 9)

(х - 9)(х - 9)

(х -81)(х + 81)

(х - 81)(х - 81)

Запитання 5

3. Через яку з даних точок проходить графік функції

у = х2 - 3

варіанти відповідей

А( -3 0)

В(-3; 6)

С(-3 3)

Е(-3; -12)

Запитання 6

(а + 3в)2=

варіанти відповідей

 а2 + 3в2;                      

 а2 + 6ав + 9в2;

 а2 – 6ав + 9в2.

 а2 - 9в2;    

Запитання 7

Сума двох чисел дорівнює 15, а їх різниця дорівнює 7. Складіть систему рівнянь з двома змінними, якщо х – І число, а  у – ІІ число

варіанти відповідей
Запитання 8

Розкласти на множники: а+а2+13+13а

варіанти відповідей

(а-1)(13+а)

(1+а)(а+13)

13(1+а)

а(1+а)

Запитання 9

Розв'яжіть систему рівнянь способом додавання

варіанти відповідей

(2; 1)

(4; 5)

(-4; -5)

(5; 4)

Запитання 10

Розв’яжіть систему рівнянь способом підстановки

варіанти відповідей

(2;5)

(5;2)

(-2;5)

(-2;-5)

Запитання 11

Знайди корені системи лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом

варіанти відповідей

(2; 5)

(5; -2)

(-2; 5 )

(2; -5)

Запитання 12

Розв’яжіть систему рівнянь

варіанти відповідей

(2;5)

(5;2)

(-2;5)

(-2;-5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест