Діагностична робота

Додано: 21 липня 2024
Предмет: Алгебра, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

1. Подайте вираз у вигляді степеня:

3)4⋅х7

варіанти відповідей

х88

х0

х14

х19

Запитання 2

2. Подайте вираз у вигляді одночлена стандартного виду:

-0,4a2b7 · 10a7b.

варіанти відповідей

-4а9b8

-4a14b8

-4a9b7

-4a14b7

Запитання 3

3. Знайдіть значення виразу:

(-3/5)2 ⋅ 52

варіанти відповідей

45

9

-9

-45

Запитання 4

4. Подайте у вигляді многочлена:

(7b + 4)(2b – 3) – 14(b2 + 2)

варіанти відповідей

-13b + 40

-28b2 - 40 - 29b

-29b - 40

-13b - 40

Запитання 5

5. Подайте вираз у вигляді добутку:

a – 7ab + 7 – a2b

варіанти відповідей

(7-ab)(a+1)

(1-ab)(a-7)

(1-ab)(a+7)

Не можливо зробити

Запитання 6

6. Розкладіть на множники: t2 + 2ta + a2;

варіанти відповідей

(t+a)(t-a)

(t+a)2

(t+a)

Не можливо зробити

Запитання 7

7. Подайте у вигляді многочлена:

(m – p)2

варіанти відповідей

m2 - p2

(m-p)(m+p)

m2- 2mp + p2

m2- 2mp - p2

Запитання 8

8. Знайдіть корінь рівняння:

3x2 – 27 = 0

варіанти відповідей

3

9

-3

-9

Запитання 9

9. Функцію задано формулою y = 0,3x + 1,2. З’ясуйте, чи проходить графік функції через точку M (6; 3).

варіанти відповідей

так

ні

Не можливо визначити

Запитання 10

10. Знайдіть область визначення функції y = 4 / (5х - х2) .

варіанти відповідей

4

0

-4

5

Запитання 11

11. Чи є розв’язком даної системи рівнянь, пара чисел (5;2):

варіанти відповідей

Так

Ні

Визначити не можливо

Запитання 12

12. Розв'яжіть систему рівнянь:

варіанти відповідей

(4;-2)

(-4;2)

(-2;4)

(2;-4)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест