1.Укажіть прізвище вченого, який сконструював мікроскоп:
2.Укажіть властивість живого, яку можна описати так: концентрація речовин у клітинах регулюється наявністю та змінною активністю ферментів:
3.Укажіть прізвище вченого, який створив бінарну номенклатуру, а також стандартизував та вдосконалив термінологію в ботаніці :
4.Укажіть критерій виду, який охарактеризовує межі ареалу — територію поширення виду.
5.Назвіть метод наукових досліджень за описом: учні та учениці накрили два горщики з пророщеним насінням світлонепроникною плівкою, після чого помістили в один із них освітлювальний прилад із денним світлом, а інший залишили без змін.
6.Укажіть елементарні чинники еволюції, які впливають на видоутворення.
7.Серед перелічених царств живого виберіть представників прокаріотів.
8.Серед перелічених царств живого виберіть представників еукаріотів.
9.Укажіть, яку групу організмів мав на увазі відомий учений Марк ван Редженмортел у своєму висловлюванні: «Найпростішою системою, яку можна назвати живою, є клітина. А ... — неживі інфекційні об’єкти, про які у крайньому випадку можна сказати, що вони ведуть щось на зразок позиченого життя».
10.Укажіть назву сполуки, яка є основою клітинної стінки у справжніх грибів.
11.Виберіть із запропонованих приклади процесів пластичного обміну.
12.Укажіть назву процесу історичного розвитку як окремих видів і систематичних груп організмів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома