Знайдіть кути паралелограма, якщо сума двох з них дорівнює 140˚.
Знайдіть кути ромба, якщо його сторона утворює з діагоналями кути, які відносяться,
як 4 : 5.
Точка перетину діагоналей квадрата віддалена від його сторони на 4 см. Знайдіть периметр та площу квадрата.
Знайдіть кути С і D чотирикутника АВСD, вписаного в коло,
якщо ∠ А = 140˚, ∠ В = 50˚.
У рівнобічну трапецію, периметр якої дорівнює 20 см, вписано коло. Знайдіть бічну сторону трапеції.
Точка М кола і його центр О лежать по різні боки від хорди АВ.
Знайдіть ∠ АМВ, якщо ∠ АОВ = 120˚.
Сторони трикутника дорівнюють 12 см, 14 см, 16 см. Знайдіть периметр трикутника, сторонами якого є середні лінії цього трикутника.
Середня лінія трапеції дорівнює 14 см, а її основи відносяться,
як 3 : 4. Знайдіть довжину більшої основи.
Сторони трикутника відносяться, як 4 : 5 : 6. Знайдіть невідомі сторони подібного йому трикутника, якщо середня за величиною його сторона дорівнює 60 см.
Чи подібні трикутники АВС і А1В1С1, якщо
∠ А = 30˚, ∠ В = 60˚, ∠ А1 : ∠ В1 : ∠ С1 = 1 : 2 : 3?
Знайдіть висоту прямокутного трикутника, проведену до гіпотенузи, якщо проекції катетів на гіпотенузу дорівнюють 16 см і 25 см.
Дві сторони прямокутного трикутника дорівнюють 3 см і 4 см. Знайдіть третю сторону трикутника (розгляньте всі можливі випадки).
У Δ АВС : ∠ С = 90˚. Знайдіть ВС,
якщо АВ = 20√2 см, ∠ А = 45˚.
У Δ АВС (∠ С = 90˚) АС = 8 см, ∠ В = 30˚. Позначте всі правильні відповіді.
На малюнку: АВСD – паралелограм, ВМ – висота.
АМ = 4 см, DМ = 6 см, ВМ = 5 см.
Позначте всі правильні відповіді.
Площа трапеції дорівнює 63 см2, одна з її основ – 8 см, а висота – 7 см. Знайдіть другу основу трапеції.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома