Діагностувальна робота №5. Аудіювання "Дівчинка і Ромашка".

Додано: 13 січня
Предмет: Літературне читання, 3 клас
7 запитань
Запитання 1

Куди вийшла Дівчинка погуляти ясного сонячного ранку?

варіанти відповідей

на зелений лужок

до річки

у тінистий лісок

Запитання 2

Звідки долинав плач?

варіанти відповідей

з-під куща

з-під каменя

з нори

Запитання 3

Що побачила Дівчинка, коли відвернула камінь?

варіанти відповідей

маленьку квіточку Незабудку

веселий Маків Дзвіночок

ніжну стеблинку Ромашки

Запитання 4

Коли маленька насінинка потрапила під кам'яний гніт?

варіанти відповідей

восени

взимку

влітку

Запитання 5

Обери слова, які можна використати для характеристики Дівчинки.

варіанти відповідей

добра

милосердна

лінива

турботлива

байдужа

Запитання 6

Установи послідовність подій:

1. Дівчинка рятує Ромашку з-під кам'яного гноту.

2. Дівчинка подружилася з Ромашкою.

3. Ромашка розповіла про те, як вона потрапила у біду.

4. З-під каменя долинає плач.

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4

4, 1, 3, 2

3, 2, 1, 4

4, 2, 3, 1

Запитання 7

Оціни свою роботу.

варіанти відповідей

Я все виконав (виконала) відмінно. Мені сподобалося працювати.

Мені було важко і, напевно, є помилки.

Мені сподобалося, я впоралася (впорався) добре.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест