Діагностувальна робота : аудіювання "Найцінніший скарб" (японська народна казка)

Використані джерела:

НЕЗАЛЕЖНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР «РОЗВИВАЮЧЕ НАВЧАННЯ»

УКРАЇНСЬКА МОВА 3 КЛАС

Періодична перевірка досягнень

Освітня програма початкової освіти ДРіМ

(В. В. Давидов, В. В. Рєпкіна, С. Д. Максименка та ін.) Цикл ІІ (3-4 класи)

Харків -2021

Посилання на презентацію з текстом аудіювання:

https://naurok.com.ua/audiyuvannya-3-klas-naycinnishiy-skarb-303358.html

Додано: 9 жовтня 2022
Предмет: Літературне читання, 3 клас
Тест виконано: 94 рази
6 запитань
Запитання 1

Що обожнював цар?

варіанти відповідей

Коней та охоту

Бали та танці

Коштовності та незвичайні речі.

Запитання 2

Яке змагання влаштував цар?

варіанти відповідей

Хто принесе найцінніший скарб. 

Хто швидше за всіх проскаче на коні.

Хто принесе золоту стрілу.

Запитання 3

Хто брав участь у змаганні?

варіанти відповідей

Усі жителі крани.  

Вісім слуг царя. 

Троє синів царя

Запитання 4

Чому восьмий слуга прийшов з порожніми руками?

варіанти відповідей

Він загубив коштовність по дорозі .

Він віддав коштовність бідним людям.

Він залишив коштовність біля воріт

Запитання 5

Хто зайшов до зали разом з восьмим слугою?

варіанти відповідей

Горобець у чоботах.

Мудрий дідусь. 

Хлопчики та дівчатка

Запитання 6

Що правитель визнав найдорожчим скарбом?

варіанти відповідей

Килим-літак.

Дитячі усмішки

Дитячий танок. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест