Діагностувальна робота. Читання мовчки.

Додано: 19 березня 2023
Предмет: Літературне читання, 3 клас
Тест виконано: 125 разів
10 запитань
Запитання 1

Прочитай мовчки цей текст. Запусти таймер на 3 хвилини. Запам'ятай місце, де ти зупинився по сигналу таймера. Дочитай текст до кінця.

ЛЬОНОК

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку - наливалися червонобокі яблука.

Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася.

- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько.

Дівчинка підійшла до яблуньки, почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце, побачили, що всі корені в нього погризені, сліди, як від мишачих зубів.

Потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш. Довелося миритися з утратою.

Невдовзі Катруся з татом ішли садком, раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика та зник під колодками, що лежали вздовж стіни.

- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!

Він узяв під кущем винограду палицю, навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди, бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.

«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.

Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось стримує, підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!

Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді він почав відсувати другу колодку. Лиш відсунув трохи — звірок повернув голову, глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі, чисті.

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:

Та це ж кошеня!

Вона не помилилася. Це було кошеня. Дощ намочив його, розкошлав, ото воно й здалося їм водяним щуром.

Кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.

Іван Сенченко

варіанти відповідей

Текст прочитаний повністю.

Прочитано половину тексту.

Прочитано більше половини тексту .

Прочитано менше половини тексту .

Запитання 2

До якого жанру належить твір?

варіанти відповідей

оповідання

казка

легенда

Запитання 3

Якої пори року відбувалась описана подія?

варіанти відповідей

 навесні

улітку

восени

взимку

Запитання 4

Що трапилося з яблунькою?

варіанти відповідей

яблунька засохла без води

 вода підмила її корені

водяний щур обгриз корені яблуньки

Запитання 5

Що хотіла зробити Катруся?

варіанти відповідей

прикрасити яблуньку  

поправити яблуньку

полити яблуньку  

Запитання 6

Чим вразив тата звірок, який шмигнув під колодки?

варіанти відповідей

кошлатим виглядом

мокрим хутром

 несподіваним поглядом

Запитання 7

Чому кошеня назвали Льонком?

варіанти відповідей

воно було біле

у нього були блакитні очі

воно було пухнасте

Запитання 8

Встанови послідовність подій

варіанти відповідей

1.Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.

2.Росла в саду дуже красива яблунька.

3.Щур обгриз корені яблуньки.

4.Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.

1.Росла в саду дуже красива яблунька.

2.Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.

3.Щур обгриз корені яблуньки.

4.Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.

1.Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.

2.Щур обгриз корені яблуньки.

3.Росла в саду дуже красива яблунька.

4.Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.

Запитання 9

Що значить вислів «Ловити ґав»?

варіанти відповідей

Не ловити птахів.

Бути неуважним.

Байдикувати.

Запитання 10

Яке прислів'я найточніше виражає головну думку твору?

варіанти відповідей

Більше діла - менше слів.

Десять разів відміряй, а раз відріж.

Хто дбає, той і має.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест