1.Прочитай текст вголос протягом 1 хвилини, порахуй слова.
2. Продовжуй читати текст до кінця.
3. Виконай тести.
Дівчинка і Ромашка
Сонячним ранком маленька Дівчинка вийшла погратися на зеленій галявині. Раптом вона почула: хтось плаче… Прислухалася. Плач долинав з – під каменя, який лежав у кінці галявини. Нахилилась Дівчинка до каменя та й питає:
- Хто там, під каменем, плаче?( 36 слів)
- Це я, Ромашка, - почувся тихий, слабкий голос.( 43 слова)
– Звільни мене, Дівчинко, гнітить мене камінь.( 49 слів)
Відкинула Дівчинка камінь і побачила ніжну стеблинку Ромашки. ( 57 слів)
- Спасибі торбі, Дівчинко, - сказала Ромашка, зітхнувши на повні груди. ( 66 слів)
– Ти звільнила мене з – під кам'яного гніту. ( 72 слова)
- Як же ти потрапила сюди, під камінь? ( 77 слів)
- Підманув мене камінь, - розповіла Ромашка.( 82 слова)
– Була я маленькою насінинкою. Восени шукала теплого куточка. ( 90 слів)
Камінь дав мені притулок, обіцяв оберігати від холоду та спеки. ( 100 слів)
А коли я захотіла побачити сонечок, він ледве не задавив мене. (110 слів)
Я хочу бути твоєю, Дівчинко.( 115 слів)
- Гаразд, будь моєю, - погодилася Дівчинка. ( 120 слів)
Подружилися дівчинка та Ромашка. Щоранку приходила Дівчинка до Ромашки, і вони разом зустрічали сонечко.( 134 слова)
- Як добре мені бути твоєю, Дівчинко, - часто говорила Ромашка. ( 143 слова)
-А коли б ти виросла в лісі або при дорозі? Якби ти була нічиєю? ( 156 слів)
- Я б померла від горя, - тихо сказала Ромашка.( 163 слова)
– Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. ( 170 слів)
Вони завжди чиїсь. Ось той Маковий Дзвіночок товаришує з Сонечком. ( 180 слів)
А ось та маленька квіточка Незабудка – подруга Весняного вітру. Ні, квітка не могла жити нічиєю. (194 слова)
(В. Сухомлинський)
До якого жанру належить твір?
Хто дійові особи казки?
Чому плакала Ромашка?
Як далі склалися стосунки між Дівчинкою і Ромашкою?
Що сталося б, якби квітка була нічиєю?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома