Уважно прочитай оповідання К. Малицької
Як діти яблуньку врятували
Усім весело та радісно навесні, тільки молода яблунька, що у шкільному садку росте, сумна стоїть. Що їй, бідній, робити?
Ось що з нею трапилось.
Стояла вона торік весела, в зеленому листі, а між листям ховалися червоні яблука. Смачні були яблучка, і сама вона струнка, пишна. Діти її дуже любили.
Літав довкола неї метелик... Такий гарний, і подумати не можна було, щоби від такого гарного метелика та така велика шкода сталася.
Подобалася й метеликові красуня-яблунька і, мабуть, вирішив він, що в її густому листі затишно й спокійно буде покласти свої яєчка. Він поклав.
А з яєчок вийшла гусінь. Тут якраз настали вже морози. Наплела собі гусінь гніздечок на зиму. Багато вийшло гусениць на яблуньці, і багато наплели вони собі гнізд.
Аж ось і весна. Випустила наша яблунька бруньки, а тут повилазила погана гусінь з гнізд і почала в'їдатися в бруньки та вигризати в них ямки. Аж тут ще лазить жук-довгоносик і з'їдає молоде листячко. Сумує яблунька.
Гуляли в садку діти. Підбігли до своєї улюбленої яблуньки.
— Дивіться! А що воно там таке? — кричить Галя. — Наче гніздечка маленькі. І багато їх, багато!
Підійшла вчителька, подивилась уважно.
— Е, діти, негаразд з нашою яблунькою. То гусінь наплела собі гніздечка, а сама лазить і об'їдає бруньки. Треба швидше наш садок очистити, а то пропаде садовина.
(К. Малицька, 213 слів)
Запитання 1
До якого жанру відноситься прочитаний твір?
Яке дерево росло в садку?
Якою була яблунька торік?
Коли яблунька стояла сумна?
Що зробив метелик у густому листі яблуньки?
Скільки гнізд наплела собі гусінь?
Де стояла яблунька?
Хто завдав шкоди яблунці?
Хто ще з'їдав молоде листячко яблуньки?
Хто з дітей помітив, що з яблунькою щось негаразд?
Що зробили діти щоб врятувати яблуньку?
Чому яблунька була сумна?
Що запропонувала дітям вчителька?
Хто знищував бруньки на дереві?
Встанови послідовність подій:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома