Діагностувальна робота Тема 2 Досліджуємо й моделюємо речовини, механічні суміші й системи речовин

17 запитань
Запитання 1

Речовина це -

варіанти відповідей

матеріальний об'єкт що має певну форму і розміри  

певний вид матерії, що складається зі структурних частинок, які мають масу і певні властивості

те, з чого можна зробити фізичне тіло

немає правильної відповіді

Запитання 2

Матеріал це –   

варіанти відповідей

матеріальний об'єкт що має певну форму і розміри  

певний вид матерії, що складається зі структурних частинок, які мають масу і властивості 

речовини які використовують для виготовлення фізичних тіл

всі відповіді правильні

Запитання 3

Із запропонованих речовин виберіть ті, які були створені в хімічній лабораторії

варіанти відповідей

бавовна та шовк

пластмаса та маргарин

золото та залізо

цукор та кухонна сіль

Запитання 4

З поданого переліку виберіть назви речовин

варіанти відповідей

мідна дротина  

дзеркало

мідь

вода

хмара

крапля води

сіль

Запитання 5

З поданого переліку виберіть суміші речовин

варіанти відповідей

повітря

пісок

молоко

мінеральна вода

кисень

срібло

Запитання 6

Укажіть фізичні властивості кухонної солі

варіанти відповідей

тверда кристалічна речовина, сірого кольору, добре розчинна у воді, під час нагрівання легко плавиться, має спеціфічний запах

тверді безбарвні кристали, добре розчинні у воді, під час нагрівання не змінюються, без запаху, важчі за воду

тверді безбарвні кристали, повільно розчиняються у воді, під час нагрівання не змінюються, без запаху, легші за воду

тверді безбарвні кристали, добре розчинні у воді, під час нагрівання перетворюються на рідину жовтого кольору, яка поступово обвуглюється

Запитання 7

Науковий метод в хімії – це

варіанти відповідей

перетворення у природі   

метод,що ґрунтується на експериментуванні для пояснення спостережень і пошуку відповідей на проблемне питання

дослідження явищ природи   

вивчення хімії за підручником

Запитання 8

З поданого переліку виберіть однорідні суміші.

варіанти відповідей

повітря

джерельна вода

молоко

річкова вода

цукровий сироп

граніт

Запитання 9

Проаналізуйте твердження.

І. Морська вода починає замерзати за температури 0°С

ІІ.Усі неоднорідні суміші містять компоненти у різних агрегатних станах.

Чи є з-поміж них правильні?

варіанти відповідей

Правильне лише І

Правильне лише ІІ

Обидві правильні

Немає правильних

Запитання 10

Обміркуйте твердження.

І. Випарювання і перегонка ґрунтуються на однаковій зміні агрегатного стану

речовини.

ІІ. Відстоюванням не можна розділити однорідну суміш рідин.

Чи є з-поміж них правильні?

варіанти відповідей

Правильне лише І

Правильне лише ІІ

Обидва правильні

Немає правильних

Запитання 11

Неоднорідна суміш твердої речовини та рідини називається

варіанти відповідей

піна

емульсія

суспензія

аерозоль

Запитання 12

Неоднорідна суміш двох рідин, які відрізняються за густиною називається

варіанти відповідей

суспензія

емульсія

аерозоль

піна

Запитання 13

Для виконання навчального дослідження приготували неоднорідну суміш заліза, крейди та кухонної солі. Укажіть послідовність використання методів для розділення цієї суміші.

А. випаровування

Б.змішування з водою

В. відстоювання

Г. дія магниту

Д. фільтрування

варіанти відповідей

А Б В Г Д

Д Г В Б А

Г Б В Д А

Б В Д А Г

дія магніту

Запитання 14

 Укажіть хімічний посуд та обладнання, які використовують для фільтрування.

варіанти відповідей

порцілянова чашка

лійка

мірний циліндр

хімічна склянка

спиртівка

фільтрувальний папір

скляна паличка

Запитання 15

Нагрівати речовину в пробірці треба у

варіанти відповідей

верхній частині полум’я, бо вона безбарвна.

верхній частині полум’я, бо вона найгарячіша

середній частині полум’я, бо вона найгарячіша.

середній частині полум’я, бо вона яскрава.

Запитання 16

У розчині масою 150 г міститься 15 г солі. Яка масова частка солі в розчині?

варіанти відповідей

5 %

15 %

50 %

10 %

Запитання 17

Скільки грамів солі потрібно додати до 180 г води, щоб отримати 10% розчин?

варіанти відповідей

10 г

15 г

20 г

30 г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест