діагностувальна робота з інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" . Розділ: "Освіта – ключ до успіху"( безпека)

Додано: 9 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
9 запитань
Запитання 1

1.Яке правило є ключовим для безпеки у школі?

варіанти відповідей

 Не зважати на небезпеки

 Дотримуватись правил поведінки у класі

 Ігнорувати прохання вчителів

Гучно поводитися на перерві

Запитання 2

2.Що слід робити у разі виникнення надзвичайної ситуації в школі?

варіанти відповідей

Самостійно шукати вихід

Дотримуватися вказівок учителя та плану евакуації

Ігнорувати інструкції

Ховатися у найближчій шафі

Запитання 3

3.Знання номерів екстрених служби потрібно для...

варіанти відповідей

 Допомога у разі надзвичайної ситуації

Ризик потрапити в аварію

Збереження життя

Запитання 4

4.Відсутність уваги до дорожніх знаків призволить до...

варіанти відповідей

Допомога у разі надзвичайної ситуації

 Ризик потрапити в аварію

Збереження життя

Запитання 5

5.Дотримання правил евакуації

варіанти відповідей

Допомога у разі надзвичайної ситуації

Ризик потрапити в аварію

Збереження життя

Запитання 6

6.Яка основна причина дотримання правил дорожнього руху?

варіанти відповідей

Для уникнення штрафів

Для зменшення ризику аварій

Щоб вразити друзів

Для прискорення руху

Запитання 7

7.Що є найважливішим у профілактиці булінгу в школі?

варіанти відповідей

Ігнорування проблеми

Активне спілкування з дорослими та підтримка друзів

Пошук винуватих

Самостійне вирішення конфлікту фізичним способом

Запитання 8

8.Які дії потрібно виконати перед евакуацією під час пожежі?

варіанти відповідей

Закрити всі вікна

 Залишити приміщення за інструкцією вчителя

 Використовувати ліфт

Очікувати сигналу для повернення в клас

Запитання 9

9.Що слід робити у разі виявлення підозрілого предмета?

варіанти відповідей

 Доторкнутися та перевірити, чи це небезпечно

 Повідомити дорослих або відповідальні служби

Залишити на місці без уваги

Спробувати віднести подалі від людей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест