Діагностувальна робота з теми "Читання" 5 кл. НУШ

Додано: 24 березня
Предмет: Українська мова, 5 клас
14 запитань
Запитання 1

Текст - це...

варіанти відповідей

тема або головна думка

це група речень, об’єднаних за змістом і граматично

те, чого він навчає читача

те, про що в ньому розповідається

Запитання 2

Те, чого навчає текст, - це …


варіанти відповідей

тема

заголовок

головна думка

абзац

Запитання 3

Те, про що розповідається в тексті, - це …


варіанти відповідей

тема

заголовок

головна думка

кінцівка

Запитання 4

Текст має таку будову:


варіанти відповідей

мікротема, основна частина, початок

початок, ключові слова, кінцівка

основна частина, абзац, кінцівка

початок, основна частина, кінцівка

Запитання 5

Назви мікротем тексту складають…


варіанти відповідей

зачин, основну частину і кінцівку

назви пунктів плану

головну думку

загальну тему твору

Запитання 6

Розрізняють такі типи мовлення:


варіанти відповідей

розповідь, повість, зачин, опис

опис, оповідання, доказ, роздум

розповідь, опис, роздум

роздум, вірш, висновок, розповідь

Запитання 7

За допомогою мовлення людина:


варіанти відповідей

спілкується з іншими людьми, висловлює свої думки в усній чи писемній форм

досягає успіху

думає, мріє, розмірковує

Запитання 8

Заголовок тексту повинен відображати:


варіанти відповідей

тип мовлення

тему і головну думку

«відоме» і «нове»

стиль мовлення

Запитання 9

Текст, у якому є твердження, доказ (доведення) і висновок — це:


варіанти відповідей

текст-опис

текст-розповідь

тест-міркування

Запитання 10

Прочитайте текст, визначте його тип мовлення:

Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори. 


варіанти відповідей

опис

розповідь

роздум

Запитання 11

Прочитай і визнач тип тексту.


Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною. 

варіанти відповідей

текст-опис

текст-розповідь

текст-роздум

Запитання 12

Чи може текс поєднувати у собі різні види текстів: розповідь, опис, роздум

варіанти відповідей

так

ні

вкрай рідко

Запитання 13

Яке загальне питання можна поставити до тексту-роздуму?

варіанти відповідей

Що сталося? Що відбулося?

Який? Яка? Яке? Які?

Чому?

Запитання 14

1) тема тексту

2) головна думка тексту

3) заголовок тексту

4) абзац


А) кілька речень, які розкривають мікротему.

Б) стисло передає його тему або головну думку.

В) це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.

Г) про що в тексті мовиться

Д) те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.


варіанти відповідей

1-Д, 2-Г, 3-В, 4 - А

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-Г, 2-Д, 3-Б, 4-А

1-В, 2-А, 3-Д, 4-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест