12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Діалог

Додано: 11 жовтня 2020
Предмет: Українська мова
Тест виконано: 3 рази
12 запитань
Запитання 1

Речення з непрямою мовою (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Ти до землі всім серцем прихились мені шепоче рідна Україна.

Учітеся ти нам прорік борітеся з ярмом неволі.

Доводила одна нікчемність що підлабузництво це чемність.

Яка краса писав Рєпін з України.

Запитання 2

У якому реченні правильно замінено пряму мову непрямою:

варіанти відповідей

 Пригадую баба часто казала мені, що а хай тебе поб'є святе Різдво.

 Сестра просила брата, що заграй на скрипці.

  Михайло менi сказав, що ви збираєтесь їхати аж туди, де зовсiм немає лiсiв... 

  Батько розгублено сказав, що ти дивись.

Запитання 3

Виберіть рядок, у якому цитату записано неправильно.

варіанти відповідей

 "Кобзар", за словами Івана Франка, – це "ціла епоха в історії духовного розвитку українського народу".

  Максим Рильський писав, що словник – пишний яр, а не сумне провалля.

  "Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь", – закликав великий поет.

  За словами Л.Костенко, серце і вуста мають торкнути "тендітні пальці етики".

Запитання 4

Репліка –це

варіанти відповідей

 слова кожного зі співрозмовників у діалозі

  висловлення певної особи, передане від імені того, хто з нею спілкувався

  приблизно передане висловлювання певної особи

  слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі

Запитання 5

У якому випадку при перебудові речення з прямою мовою на речення з непрямою мовою допущено помилку:

варіанти відповідей

 Жінка поцікавилася, чого він мовчить.




 Карпо спитав Мотрю, хто їй купив намисто.

  Леся Українка писала, що, доле, ти міцніша і я корюся.

  Гетьман заперечив головою, що не хоче.

Запитання 6

 2. Визначте, де правильно оформлено діалог

варіанти відповідей

А „Як ти учишся, Семене?”

– „Трійки в табелі у мене...”

– „Підтягнися, так негоже!”

– „Та у п’ятій чверті, може...”



Б – Як ти учишся, Семене?

– Трійки в табелі у мене...

– Підтягнися, так негоже!

– Та у п’ятій чверті, може...



В – „Як ти учишся; Семене?” – „Трійки в табелі у мене...”

– „Підтягнися, так негоже!” – „Та у п’ятій чверті, може...”



Г – Як ти учишся, Семене? – Трійки в табелі у мене... – Підтягнися, так негоже! – Та

у п’ятій чверті, може...


Запитання 7

В якому рядку правильно оформлено цитату

варіанти відповідей

А Сучасне завжди на дорозі з минулого в майбутнє (О.Довженко).



Б „Сучасне завжди на дорозі з минулого в майбутнє”

(О.Довженко. Зачарована Десна)



В „Сучасне завжди на дорозі з минулого в майбутнє” (О.Довженко: Кіноповісті.

Оповідання. – К.: Наукова думка, 1986. – с.471).



Г „Сучасне завжди на дорозі з минулого в майбутнє” (О.Довженко. Кіноповісті.

Оповідання. К. Наукова думка, 1986. – с.471).


Запитання 8

Діалог – це ...

варіанти відповідей

слова кожного учасника діалогу.

чергування прямої мови та слів автора.

розмова двох осіб.

Запитання 9

Як записується кожна репліка діалогу?

варіанти відповідей

З нового рядка, перед нею ставимо тире.

З нового рядка, перед нею ставимо двокрапку.

З нового рядка, перед нею ставимо лапки.

Запитання 10

11. Репліка - це:

варіанти відповідей

а) розмова двох осіб;

б) слова кожного учасника діалогу;

в) слова автора.

Запитання 11

Лапки вжито правильно у варіанті:

варіанти відповідей

  "Ті школярі,— писав В.О.Сухомлинський, — які нічого, крім підручників, не читають, дуже поверхово оволодівають знаннями".

 Ті школярі,— "писав В.О.Сухомлинський",— які нічого, крім підручників, не читають, дуже поверхово оволодівають знаннями.

  "Ті школярі",—писав В.О.Сухомлинський,— "які нічого, крім підручників, не читають, дуже поверхово оволодівають знаннями".

  "Ті школярі", — писав В.О.Сухомлинський,— які нічого, крім підручників, не читають, дуже поверхово оволодівають знаннями."

Запитання 12

Укажіть речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

Співають у пісні що нема кращого на вроду як ясна зоря на погоду.


Ніщо так не красить людину як натхнення подумала Ярославна.

Він пишався тим що був сином своєї країни.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест