Виконати завдання до тексту.
(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Пригріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.
У формі називного відмінка в тексті вжиті всі слова, ОКРІМ
Виконати завдання до тексту.
(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Прегріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.
Помилку в написанні слова допущено в
Виконати завдання до тексту.
(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Пригріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.
У 3 реченні слово "днини" можна замінити словом
Спільнокореневими є ВСІ слова в рядку
М"який знак пишемо у ВСІХ словах у рядку
Апостроф пишемо у ВСІХ словах у рядку
Визнач, у якому випадку звук [і] в слові сіль чергується з [о].
Префікс ПРЕ- треба писати в усіх словах рядка
Обери рядок, де записані АНТОНІМИ до слів холодне і мілке.
Познач речення у якому є ЗВЕРТАННЯ (розділові знаки пропущені).
Укажіть рядок, у якому використані ОДНОРІДНІ члени речення.
Розташуй речення в такому порядку, щоб утворився текст:
1. Вони дружно почали ліпити хатку.
2. Навесні повернулися ластівки.
3. У гніздечку з’явилися ластів’ята
4. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома