Укажіть речення, у якому виділене слово є підметом.
Укажіть речення, в якому правильно виділено граматичну основу
Як називається слово, від якого ставлять питання у словосполученні
Яке сполучення слів НЕ є словосполученням
Позначте словосполучення:
Розташуй речення в такому порядку, щоб утворився текст:
1. Вони дружно почали ліпити хатку.
2. Навесні повернулися ластівки.
3. У гніздечку з’явилися ластів’ята
4. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко
Познач речення у якому є ЗВЕРТАННЯ (розділові знаки пропущені).
Апостроф пишемо у ВСІХ словах у рядку
М"який знак пишемо у ВСІХ словах у рядку
Виконати завдання до тексту.
(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Пригріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.
У 3 реченні слово "днини" можна замінити словом
Виконати завдання до тексту.
(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Пригріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.
У формі називного відмінка в тексті вжиті всі слова, ОКРІМ
Виконати завдання до тексту.
(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Прегріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.
Помилку в написанні слова допущено в
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома