Ділова етика і культура спілкування

Додано: 14 вересня 2022
Предмет: Етика, 11 клас
Тест виконано: 324 рази
15 запитань
Запитання 1

Наука про мораль,її розвиток, принципи, норми й роль у суспільстві це:

варіанти відповідей

естетика

етикет

етика

Запитання 2

Сукупність правил, що регулюють відносини,які виникають в процесі лілового спілкування це:

варіанти відповідей

професійна етика

культура спілкування

ділова етика

Запитання 3

Автором терміна "Етика" є :

варіанти відповідей

Платон

Архімед

Епікур

Аристотель

Запитання 4

Філософська дисципліна, об'єктом вивчення якої є мораль, моральні відносини і моральна діяльність - це :


варіанти відповідей

професійна етика

ділова етика

етика

естетика

Запитання 5

Наука про чуттєве пізнання світу, про споглядальне або творче відношення людини до дійсності, наука, що вивчає специфічний досвід освоєння оточуючої дійсності, у процесі чого суб'єкт відчуває, переживає стан духовно-чуттєвої ейфорії, піднесення, радості, духовної насолоди це:


варіанти відповідей

професійна етика

ділова етика

естетика

етика

Запитання 6

Система моральних принципів, норм і правил поведінки фахівця з урахуванням особливостей його професійної діяльності і конкретної ситуації це:


варіанти відповідей

професійна етика

ділова етика

естетика

етикет

Запитання 7

Система правил поведінки в громадських місцях при контактах з іншими людьми це:


варіанти відповідей

етика

етикет

естетика

культура спілкування

Запитання 8

Міжособистісна і міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання одне одного й обмін певними результатами психічної діяльності це:


варіанти відповідей

культура

спілкування

естетика

Запитання 9

Складна цілісність, яка включає в себе знання, вірування, мистецтво, мораль, закони, звичаї, здібності та навички, які купуються і досягаються людиною як членом суспільства це:

варіанти відповідей

естетика

культура

такт

Запитання 10

Усний контакт між співрозмовниками, які мають необхідні для цього повноваження і ставлять перед собою завдання вирішити конкретні проблеми це:


варіанти відповідей

культура спілкування

ділове спілкування

    такт


Запитання 11

Форма людських взаємовідносин і необхідна умова успішного спілкування між людьми це:

варіанти відповідей

ввічливість

уважність

співчуччя

такт

Запитання 12

Розрізняють три основних види іміджу:

варіанти відповідей

позитивний,негативний, нейтральний

особистий, товарний, організації

бажаний,сформований,конструйований

Запитання 13

Один або обидва партнери взаємодії сприймають один одного як об’єкт, принципово заперечуючи при цьому будь-яку спільність між ними - це відносини


варіанти відповідей

індиферентні

діалогічні

антидіалогічні

Запитання 14

Управлінське спілкування реалізується в таких його формах:


варіанти відповідей

Субординація

службове

дружнє

товариське

Запитання 15

Тип ділового спілкування характерний для демократичного стилю упрвління. Йому властиві активність усіх учасників, поєднання з вимогливостю - це 

варіанти відповідей

Менторьский

Ліберальний

«Натхненний»

Інформативний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест