Ділова українська мова. Профіль

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 84 рази
15 запитань
Запитання 1

1. Віза — це:

варіанти відповідей

А. зовнішнє узгодження документа

Б. узгодження документа з підвідомчими та не­підвідомчими організаціями

В. внутрішнє узгодження документа

Запитання 2

2. Документи, що створюються окремими особами поза сферою їх службової діяльності — це:

варіанти відповідей

А. індивідуальні документи

Б. особисті документи

В. службові документи

Г. власні документи

Запитання 3

3. Якщо ви повідомляєте керівника установи, організації про певний факт, подію, виконання окремих завдань, службових доручень, оформляєте:

варіанти відповідей

А. доповідну записку

Б. пояснювальну записку

В. звіт

Запитання 4

4. Одним з найпоширеніших документів колегіальних органів, у якому фіксують хід і результати проведення зборів, конференцій, засідань, нарад, усі виступи з пи­тань, що розглядаються, і рішення, ухвалені в резуль­таті обговорення, є:

варіанти відповідей

А. виступ

Б. доповідь

В. протокол

Запитання 5

5. Доручення — це:

варіанти відповідей

А. документ, у якому засвідчують той чи інший факт: підтверджують одержання листів, пере­казів, цінних паперів

Б. письмове повідомлення, за яким організація чи окре­ма особа надає право іншій особі від її імені здійсню­вати певні юридичні дії або отримувати матері­альні цінності

В. документ, який пишуть для підтвердження певних умов, зобов'язань

Запитання 6

6. У випадку, коли вам необхідно відтворити частину протоколу, потрібну для вирішення окремого питання, ви складаєте:

варіанти відповідей

А. витяг з протоколу

Б. короткий протокол

В. стислий протокол

Запитання 7

7. Лексичну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

А.заказний лист

Б. перелік завдань

В. відчинити двері

Г. прасувати білизну

Запитання 8

8. Лексичну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

А. навколишнє середовище

Б. виконати протягом дня

В. лікарняний лист

Г. наступного разу

Запитання 9

9. НЕМАЄ лексичної помилки в рядку



варіанти відповідей

А. вітальний адрес

Б. доказувати думку

В. бувший директор

Г. часний сектор

Запитання 10

10. Граматично правильним до словосполучення для видимості є варіант


варіанти відповідей

А. так як треба

Б. про людське око

В. для годиться 

Г. добре видно

Запитання 11

11. Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А. побувати … Львові, квітник … саду, залишиться … спогадах, купити … аптеці

Б.  поїхати … відрядження, наймиліше … світі, покласти … узголів’я, здали … архів

В. висновок … статті, експонат … музеї, птах … небі, участь … форумі

Г. вишня … цвіту, мешкала … Індії, оселя … рушниках, віра … безсмертя

Запитання 12

12. Укажіть правильно визначені частини мови

Уся Таврія (1)серед білого дня (2)раптом окуталась (3)таким присмерком, (4)що, не мружачись, можна було дивитися на сонце.

варіанти відповідей

А. 1- прийменник, 2- прислівник, 3- займенник, 4 - сполучник

Б. 1- прийменник, 2- прикметник, 3- займенник, 4 - сполучник

В. 1- прислівник, 2-дієприслівник, 3- займенник, 4 - сполучник

Г. 1- прийменник, 2- іменник, 3- займенник, 4 - сполучник

Д. 1- прийменник, 2- прислівник, 3- прикметник, 4 - займенник

Запитання 13

13. Закінчення  має іменник у рядку

варіанти відповідей

А. чотири секунд... 

Б.  обидві дівчин...

В. півтора тижн....

Г. три лікар....

Д. два муляр....

Запитання 14

14. НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення

варіанти відповідей

А. Хвилювання, яке охопило дівчину перед першою прем’єрою, було чи не найсильнішим у її житті.

Б. Лаконічна промова директора врешті-решт завершила кількагодинну нараду.

В. Юнак поспішив пройти конкурс на вільну вакансію.

Г. Юнак був впевнений, що зможе якнайкраще реалізувати себе у сфері управління та менеджменту.

Д. Чоловік мав можливість ознайомитися з прейскурантом цін, доки очікував на портьє.

Запитання 15

15. Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

А. найвірогідніше тлумачення

Б. менш доцільний спосіб

В. найбільш вищий пагорб

Г. щонайвигідніші умови

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест