Динамічне програмування і жадібні алгоритми

Додано: 20 січня
Предмет: Інформатика, 11 клас
14 запитань
Запитання 1

Основними типами задач динамічного програмування є:

варіанти відповідей

логічні задачі 

задачі комбінаторики

оптимізаційні задачі

геометричні задачі

Запитання 2

До задач оптимізації найчастіше належать задачі:

варіанти відповідей

пошуку необхідних значень

пошуку мінімальних значень

пошуку максимальних значень

пошуку раціональних значень

Запитання 3

У жадібних алгоритмах на кожному кроці із множини можливих варіантів вибирається:

варіанти відповідей

мінімальне у даний момент значення 

максимальне у даний момент значення 

найкраще у даний момент значення 

середнє у даний момент значення

Запитання 4

Метод розв’язування задач, що мають певні властивості, шляхом їх розбиття на декілька однотипних підзадач, пов’язаних між собою

варіанти відповідей

Жадібний алгоритм

Динамічне програмування

Лінійне програмування

Запитання 5

Динамічне програмування виникло в ...

варіанти відповідей

1940-х роках

1950-х роках

1960-х роках

Запитання 6

Задача про заповнення матриці значень NxM

варіанти відповідей

задача про рюкзак

задача про черепашку

задача про розподіл ресурсів

Запитання 7

Вибір оптимального набору даних для заповнення значень відноситься до ...

варіанти відповідей

задачі про коника-стрибунця

задачі про сходи

задачі про рюкзак

Запитання 8

Задачі про підбір можливих варіантів розв'язку завдання

варіанти відповідей

задача про рюкзак

задача про сходи

задача про центи (решту)

Запитання 9

Сутність сооптимальності полягає у тому, що складна задача:

варіанти відповідей

поділяється на дві частини

поділяється на окремі підзадачі 

розв’язується по кроках 

розв’язується методом «з гори до низу» 

Запитання 10

У жадібних алгоритмах після вибору варіанта на даному кроці можна:

варіанти відповідей

повернутися до першого кроку 

 повернутися до будь-якого кроку

не можна повернутися до будь-якого кроку

повернутися до попереднього кроку

Запитання 11

Якщо можна ступати на першу і на другу сходинки, то на четверту можна потрапити:

варіанти відповідей

 трьома способами

 п’ятьма способами 

чотирма способами

 шістьма способами 

Запитання 12

Восьме число у числах Фібоначчі дорівнює:


варіанти відповідей

8

21

13

34

Запитання 13

Якщо в касира є монети вартістю 2, 10 і 25 копійок, то повернути здачу 39 копійок можна такою кількістю варіантів:

варіанти відповідей

2

5

4

3

Запитання 14

У касі є купюри 50, 20, 19, 2 і 1 грн. Повернути здачу 75 грн можна такою мінімальною кількістю купюр:

варіанти відповідей

3

6

5

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест