Для періоду "відлиги" характерні (3 відповіді)
Установіть відповідність:
1 «відлига»
2 десталінізація
3 дисидентво
4 реабілітація
А відновлення доброго імені несправед ливо засудженої особи
Б літературна назва періоду 1953-1964 рр.
В опозиція панівній ідеології
Г орган територіального управління господарством
Д спроба часткового реформування тоталітарного режиму
Поет і дисидент, зображений на поданій нижче світлині:
Установіть хронологічну послідовність подій:
А) утворення Української Гельсінської групи;
Б) пленум ЦК КПУ прийняв Продовольчу програму;
В) поява “самвидавської” праці “Лихо з розуму”;
Г) прийняття нової Конституції УРСР.
В чому полягало головне завдання діяльності Української Гельсінської групи:
Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями
А) госпрозрахунок
Б) екстенсивний розвиток економіки
В) інфляція
Г) консерватизм
1 спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок збільшення потужностей за незмінного рівня технічної основи виробництва
2 прихильність традиційним цінностям, стабільності, несприйняття радикальних реформ та перетворень
3 метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з певною економічною самостійністю підприємств
4 офіційне зменшення золотого вмісту грошової одиниці або зниження курсу національної валюти щодо золота, срібла, іноземної валюти
Визначить особливості дисидентського(опозиційного) руху в Україні в ІІ пол. 60–І пол.80-х років (3 відповіді):
Виберіть правильний варіант відповіді:
Складовими суспільно-політичного курсу «перебудова»,запропонованого М.С.Горбачовим були…
Декларацію про державний суверенітет країни було проголошено в:
На позачерговій сесії Верховної Ради УРСР у серпні 1991 р.було прийнято:
Співвіднесіть дати з подіями:
А) серпень 1991 р.
Б) квітень 1985 р.
В) березень 1990 р.
Г) жовтень 1990 р.
1 початок «перебудови» в СРСР
2 перші альтернативні вибори до Верховної Ради України
3 Страйк і голодування студентів( т.з. «Революція на граніті)
4 Акт проголошення незалежності України
Хто очолив Українську Гельсінську групу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома