Змішане навчання

Додано: 8 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 371 раз
15 запитань
Запитання 1

Як не перевантажувати учнів великою кількістю платформ, форматів і способів взаємодії під час дистанційного навчання?

варіанти відповідей

Надавати інструкції щодо завдань та очікуваних результатів (опрацювати параграф, повторити тему)

Дотримуватися одного формату: або виключно синхронна взаємодія або виключно асинхронна

Намагатися вести всю комунікацію стосовно навчання та організаційних питань через

Спланувати та повідомити учням графік консультацій учителя/-льки

Запитання 2

Як спланувати розклад занять для синхронного дистанційного навчання?

варіанти відповідей

Дотримуватися розкладу занять для очного навчання. Якщо урок відбувається раз на тиждень, то й онлайн-урок має відбуватися раз на тиждень і тривати 45 хвилин

Зменшити кількість часу на онлайн-урок і присвячувати його обговоренню складних і незрозумілих моментів у матеріалі

Присвячувати 30–45 хв заняття лекційній частині — поясненню нового матеріалу

Записувати ті заняття, на яких ви пояснюєте новий матеріал, особливо, якщо присутні не всі учні

Запитання 3

Як надавати учням завдання під час дистанційного навчання?

варіанти відповідей

Чітко зазначати термін виконання та інструкції                                    

Збільшити обсяг завдань, щоб компенсувати відсутність роботи в класі   

Зменшити кількість часу на виконання завдань, на які у класі виділяється хвилин 5 

Диференціювати вправи: зробити частину з них обов’язковими, а частину — рекомендованими

Запитання 4

Як організувати формувальне оцінювання під час дистанційного навчання?

варіанти відповідей

Ставити автоматичну оцінку в балах за всі завдання без винятків

 Надавати завдання на самоперевірку без обов’язкового оцінювання 

Супроводжувати оцінки в балах власним коментарем із докладнішими поясненнями       

Надавати перевагу тестовим запитанням замість відкритих та автоматичному оцінюванню

Запитання 5

Картка «ЗХД», оцінювальне вікно, незавершені речення, інтелект-карти — це інструменти                                           

варіанти відповідей

вербального оцінювання 

дистанційного навчання                              

формувального оцінювання                                          

змішаного навчання

Запитання 6

Оберіть правильні продовження речення.

Під час дистанційного навчання домашні завдання потрібно …

варіанти відповідей

збільшити за обсягом                                            

адаптовувати відповідно до можливостей дитини                        

супроводжувати інструкцією до виконання: додати інформацію про кінцевий термін, формат здачі та критерії оцінювання                              

передбачати обов’язкову допомогу дорослих                                         

унаочнити різними електронними матеріалами та ресурсами

Запитання 7

Як уникати списування під час дистанційного навчання?             

варіанти відповідей

Автоматично перемішувати порядок відповідей в онлайн-тестах  

Жорстко обмежувати час і надавати лише одну спробу на кожне запитання 

Давати творчі завдання, які немає сенсу списувати: створення коміксів, написання творів, малювання портретів                               

Тільки проводити тестування з обов’язковою відеоконференцією, щоб побачити, якщо хтось списує

Запитання 8

Як надавати учням зворотний зв’язок?

варіанти відповідей

Надавати перевагу автоматичному оцінюванню без коментарів — це економить час, а учні одразу бачать оцінку                         

Уникати позитивного зворотного зв’язку (похвали), особливо онлайн

Насамперед указувати на помилки, оскільки це найважливіша частина оцінювання

Дотримуватися правила сендвіча: критикувати між двома позитивними репліками

Запитання 9

Змішане навчання — це:

варіанти відповідей

одна з технологій особистісно-орієнтованого навчання, яка заснована на принципах взаємозалежності членів групи, особистої відповідальності кожного члена групи за власні успіхи й успіхи групи

застосування підходів, які використовують у комп’ютерних іграх для підвищення залученості гравців; у неігрових процесах: нагороди, бейджі, рівні майстерності, 

освітній підхід, який поєднує навчання з участю педагога з онлайн-навчанням і передбачає елементи самостійного контролю здобувачем освіти шляху, часу, місця і темпу навчання, а також інтеграцію досвіду навчання з педагогом і онлайн

Запитання 10

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.

Учні працюють удома в навчальному онлайн-середовищі, користуючись власними електронними пристроями, під’єднаними до інтернету. Знайомляться з новим матеріалом або повторюють раніше вивчений. У класі відбувається закріплення матеріалу у вигляді проєктної діяльності, семінару або в інших інтерактивних формах.

варіанти відповідей

Ротація за лабораторіями

 Ротація за станціями

Перевернутий клас

Гнучка модель

Запитання 11

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.

Усі учні діляться на групи за видами навчальної діяльності: робота з учителем/-лькою, онлайн-навчання і проєктна робота. Кожна група працює в окремій частині класу — станції. Станції мають різні цілі. Протягом уроку учні переходять від станції до станції так, щоб побувати на кожній із них.

варіанти відповідей

Модель самостійного змішування

 Ротація за станціями

Перевернутий клас

Запитання 12

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.

Модель змішаного навчання, яка передбачає, що частина занять учнів відбувається у звичайному класі, а на один урок вони переміщаються в комп’ютерний клас (лабораторію), де індивідуально працюють в онлайн-середовищі.

варіанти відповідей

Перевернутий клас

 Ротація за станціями

Ротація за лабораторіями

Гнучка модель

Запитання 13

Основа цієї моделі змішаного навчання в тому, що учні не обмежені за часом тим чи тим видом навчальної діяльності. Учні самостійно складають графік роботи й вибирають тему і темп, в якому вони будуть вивчати матеріал.

варіанти відповідей

Модель самостійного змішування

Поглиблена віртуальна модель

Перевернутий клас

Гнучка модель

Запитання 14

На яких рівнях може бути реалізована технологія змішаного навчання? 

варіанти відповідей

На рівні класно-урочної системи (всередині школи)

На рівні особистості учня

На автономному рівні

Запитання 15

Який сервіс описано? Віртуальна цифрова стіна, на якій можна розміщувати документи, покликання, відеоролики, зображення. 

варіанти відповідей

Padlet 

Storyboard 

Classtime 

LearningApps

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест