інноваційні технології

Тести з інноваційних технлогій для студентів ОПН-(м)11

Додано: 15 грудня 2023
Предмет: Інформатика
30 запитань
Запитання 1

Залежно від галузі педагогічного знання інновації поділяють :

варіанти відповідей

виховні, дидактичні, історико-педагогічні

модифікаційні, комбінаторні, радикальні нововведення

у змісті освіти, у технологіїнавчання та виховання, в управлінні освітою

часткові, модульні, локальні нововведення

Запитання 2

Пріоритетними завданнями сучасної освіти є

варіанти відповідей

навчання: навчатися; працювати; співіснувати; жити

вдосконалити освітню систему відповідно до вимог сучасності

забезпечити різнобічний гармонійний розвиток особистості

досвід провідних європейських країн

Запитання 3

Сьогодні створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є

варіанти відповідей

всесторонній розвиток особистості

чітке бачення кінцевих результатів навчання і виховання

гуманістична спрямованість

інноваційність - здатністьдо оновлення, відкритість по новому

Запитання 4

Найбільш значущою особливістю сучасної системи освіти є :

варіанти відповідей

гуманістична спрямованість

співіснування традиційної та інноваційної стратегії організації навчання

оновлення змісту освіти

орієнтація на досвід європейських країн

Запитання 5

Самоціллю педагогічної інноватики є

варіанти відповідей

орієнтація на нове, пошук і впровадження

підвищення мотивації до навчання

реформування освітньогопроцесу

апробація нововведень з метою вдосконалення освітнього процесу

Запитання 6

Суть монопредметної технології полягає у тому, що :

варіанти відповідей

вона дозволяє акумулювати в режимі щоденної праці спільні сили викладача і сили студентів, націлені на досягнення найвищих результатів у вивченні єдиної дисципліни в ущільненому та концентрованому в часі варіанті;

сприяє засвоєнню знань зчітко окресленої однієї галузі знань

у її основі створена ціліснасистема знань, умінь і навичок особистості

Запитання 7

Історичні витоки проблемного навчання почали складатися як

варіанти відповідей

протидія застарілій системі методів

антипод догматичному навчанню

Запитання 8

У процесі проблемного навчання провідними стають

варіанти відповідей

пізнавально-спонукальні (інтелектуальні) мотиви

пізнавальні мотиви

розумова праця та критичне мислення

творчий підхід до розв’язання проблеми

Запитання 9

Суть природовідповідних технологій полягає у тому, шо вони :

варіанти відповідей

сприяють активізації та інтенсифікації діяльності студентів

спираються на природні процеси розвитку дитини, використовують методи народної педагогіки

мають нерозривний зв'язок з особистою майстерністю педагога, власним педаг

огічним почерком, певним педагогічним середовищем

використовують методи народної педагогіки

Запитання 10

У центрі предметно-орієнтованої технології :

варіанти відповідей

студент, а навчальний процес будується «від студента»

коло знань, навчальний процес будується від навчальної дисципліни

навчальний предмет, і процес будується «від предмета»

відносини між суб’єктами освітнього процесу-викладачем і студентами

Запитання 11

Назвіть головну характерну особливість партнерської технології

варіанти відповідей

створення умов для самореалізації особистості

педагог однаково дбає як про засвоєння навчальногопредмета, так і про розвиток особистості

наголос робиться на самостійній роботі студентів

технологія побудована на основі ефективності організації та управління освітнімпроцесом

Запитання 12

Проблемне навчання це така організація процесу навчання, сутність якої полягає в утворенні в навчальному процесі проблемних ситуацій, вирізненні та вирішенні студентами проблем?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 13

Головною метою рейтингової системи контролю організації н

авчального процесу й оцінки знань студентів є введення нового в навчаль

но-виховну, освітню діяльність?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 14

Ідейною основою багатьох спроб упровадження інноваційного навчання у першій третині ХХ століття було

варіанти відповідей

педагогічна теорія, розроблена А. Маслоу

концепція навчання К. Роджерса

педагогічна концепція американського педагога й філософа Дж. Дьюї

педагогічна ідея Ф. Брауна

Запитання 15

Об’єктами інновацій найчастіше є такі проблеми

варіанти відповідей

розвиток пізнавального інтересу, підвищення мотивації до засвоєння нових знань

педагогічні бар’єри

суб’єкти освітньої діяльності, методи, засоби і форми впровадження нововведень

підвищення мотивації до освітньої діяльності, збільшення обсягу навчального матеріалу, прискорення темпів навчання,використанняактивнихформ,продуктивних методів, нових технологій навчання, тощо

Запитання 16

Інновації у вищій школі передбачають:

варіанти відповідей

реформування у змісті освіти

розробку конкретних заходів спрямованих на покращ

ення і розвиток вихованняй освіти

організацію науково-дослідницьких та навчально-методичних робіт з проблем професійної освіти; вивчення, узагальнення та поширення кращого вітчизняного,європейського та світового досвіду; організація і проведення конференцій, семінарів, круглих столів , тренінгових курсів з інноваційних методик викладання

визначення основних принципів освітньої діяльності

Запитання 17

Навчання навчатися полягає у:

варіанти відповідей

якісному і швидкому засвоєнню знань

виробленні вміння оволодівати та оперувати найрізноманітнішою інформацією

формування цілісного світогляду і світосприйняття

всі відповіді правильні

Запитання 18

Навчання співіснувати передбачає

варіанти відповідей

розвиток таланту до налагодження соціальних, дружніх та родинних стосунків

здатність ефективно оволодівати професійними навичками

формування прагнення додуховної зрілості, бути відповідальним за себе

формування цілісного світогляду і світосприйняття

Запитання 19

Інновації в освіті це

варіанти відповідей

процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних та управлінських технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнень структурних компонентів освіти, відбувається перехід системи до якісно нового стану

створення, оцінювання, освоєння і використання педагогічних новацій

введення нового в навчально–виховну, освітню діяльність

орієнтація на нове, пошук і його впровадження

Запитання 20

Найважливішими напрямками інноваційних перетворень у педагогічній системі є:

варіанти відповідей

зміст освіти, мета, завдання

педагогічні технології

навчальні заклади, педагогічна теорія, педагогічна технологія, зміст освіти, форми, методи і засоби, управління, мета, завдання, результати

навчальні заклади і система управління ними

Запитання 21

Найбільш значущою особливістю сучасної системи освіти є

варіанти відповідей

орієнтація на досвід європейських країн

гуманістична спрямованість

співіснування традиційноїта інноваційної стратегії організації навчання

оновлення змісту освіти

Запитання 22

Залежно від галузі педагогічного знання інновації поділяють :

варіанти відповідей

модифікаційні, комбінаторні, радикальні нововведення

у змісті освіти, у технологіїнавчання та виховання, в управлінні освітою

часткові, модульні, локальні нововведення

виховні, дидактичні, історико-педагогічні

Запитання 23

Технологія розвивального навчання ґрунтується на теоретичних ідеях і практичних напрацюваннях

варіанти відповідей

В. Ананьєв, М. Менчинська,3. Калмикова

Л. Виготського, Л. Занкова,В. Давидова, Д. Ельконіна

немає правильної відповіді

Френсіса Бекона, Мішеля Монтеня, Ж.-Ж. Руссо

Запитання 24

Ідею вільного виховання, яке дає змогу кожній людині розвив

ати свої природні здібності висунули

варіанти відповідей

немає правильної відповіді

Томас Мор, Жан-Жак Руссо,Арістотель

Й.Г. Песталоцці, К.Д.Ушинський, Я.А. Коменський

Мішель Монтень, Жан-Жак Руссо

Запитання 25

Диференційоване навчання реалізується в трьох формах:

варіанти відповідей

сугестивний, груповій, локальний

індивідуалізованій, індивідуально-груповій, груповій

індивідуально-груповій, груповій

загальнопедагогічній, локальній,сугестивній

Запитання 26

Завдання розвивального навчання:

варіанти відповідей

формування активного, самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу до самостійного навчання

формування активного, самостійного творчого мислення учнів

формування особистості з гнучким розумом, розвиненими потребами до подальшого пізнання й самостійних дій, певними навичками та творчими здібностями

в здійсненні навчально-виховного процесу в атмосфер

і взаємодії, приязні, емоційної співдружності

Запитання 27

підвищення ефективності освітнього процесу, гаранту

вання досягнення учнями запланованих позитивних результатів навчання це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність: суб'єктний досвід кожного спочатку розкривається,а потім узгоджується зі змістом освіти?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 28

Інновації у вищій школі передбачають

варіанти відповідей

організацію науково-дослідницьких та навчально-методичних робіт з проблем професійної освіти; вивчення,узагальнення та поширення кращого вітчизняного,єропейського та світового досвіду

Проведення конференцій, семінарів, круглих столів , тренінго

вих курсів з інноваційних методик викладання;б.визначення основних принципів освітньої діяльності.

реформування у змісті освіти

розробку конкретних заходів спрямованих на покращення і розвиток виховання й освіти

Запитання 29

Технології співробітництва (партнерська технологія) передбчає:

варіанти відповідей

співgрацю студента з викладачем як під час навчання та і в позанавчальний час

створення атмосфери співробітництва між педагогом і вихованцем

оптимальне поєднання предметно-орієнтованого і особистісно- орієнтованого навчання

побудову освітнього процесу на гуманістичній основі;

Запитання 30

Традиційно інновації в освіті поділяють на такі групи:

варіанти відповідей

за типом управління пізнавальною діяльністю, за напрямом модернізації існуючої традиційної системи.

залежно від сфери застосування інновації, залежно від масштабу перетворень, залежно від інноваційного потенціалу, від галузі педагогічного знання, місця і часу появи;

за орієнтацією на особистісні структури, за характером змісту і структури

за рівнем застосування, за філософською основою, за концепцією засвоєння

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест