Дистанційні завдання з тактичної підготовки , при проведенні навчально-польових зборів з здобувачами освіти 11 –х класів .

Навчально-польові заняття (збори) і навчально-тренувальні заняття проводяться з метою практичного закріплення рівня знань, умінь та навичок здобувачів освіти у 11 класі наприкінці навчального року. 3-х денні (18 годин) навчально-польові заняття (збори) та навчально-тренувальні заняття проводяться на базах військових частин, військових комісаріатів, лікувально-оздоровчих установ, базових навчальних закладів та навчальних закладів. До їх організації та проведення залучаються обласні, міські/районні військові комісаріати та органи місцевого самоврядування.

Відповідно до розпорядження КМУ від 25 березня 2020 року №338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», листа МОН від 23 березня 2020 року № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину» навчально-польові збори провести дистанційно.

—    завдання з відповідних розділів програми, які виносяться на навчально-польові збори.

 Враховуючи те, що Програма 3-денних НПЗ передбачає практичне виконання контрольних нормативів, у зв’язку із карантинними заходами здобувачі освіти 11-х класів не в змозі у повному обсязі виконати практичну частину контрольних нормативів,тому оцінювання теоретичних знань проводиться  у  вигляді тестів.

        Тестові завдання розміщаються на порталі « На урок » де здобувачі освіти опрацьовують завдання .

24 запитання
Запитання 1

Кому з указаних командирів належить організовувати спостереження ?


варіанти відповідей

всі відповіді вірні;

командиру взводу;

командиру відділення;

командиру роти

Запитання 2

Орієнтир - добре видимий місцевий предмет або елемент рельєфу, вкажіть чи може бути орієнтиром перехрестя доріг ?

варіанти відповідей

так;

ні.

Запитання 3

Вкажіть яка із форм доповіді спостерігача є правильною ?

варіанти відповідей

всі відповіді вірні.

в напрямку орієнтира N 2 біля куща -кулемет противника; 

орієнтир два -вліво 50, ближче 100, біля куща -кулемет противника;

виявлено кулемет противника, орієнтир два -вліво 50,

ближче 100.

Запитання 4

Для чого на місцевості призначаються орієнтири ?

варіанти відповідей

для визначення положення розвіданих цілей;

для витримування напрямку руху (наступ, атака), управління підрозділами і вогнем під час бою;

всі відповіді вірні;

для швидкої та надійної передачі цілевказання. 

Запитання 5

Яким чином визначаються (нумеруються) орієнтири на місцевості ?


варіанти відповідей

зліва направо, від себе вдалину;

справа наліво, від себе вдалину;

зліва направо, від противника до себе;

справа наліво від противника до себе.

Запитання 6

Спостереження є одним із найбільш поширених способів ведення розвідки противника і місцевості. Вкажіть які з наведених варіантів можна віднести до завдань спостереження ?


варіанти відповідей

підготовка сприятливих умов для виконання бойового завдання своїм підрозділом (групою);

визначити момент переходу противника в наступ (атаку), і своєчасно знищити його вогнем;

щоб своєчасно виявляти противника;

всі відповіді правильні.

Запитання 7

Яке визначення найбільш точно відповідає, що таке спостереження ?


варіанти відповідей

логічне співставлення уже відомих фактів про ворога з подіями на місцевості;

всі відповіді правильні;

пасивний спосіб ведення розвідки;

метод збору інформації шляхом прямої і безпосередньої реєстрації подій і фактів

Запитання 8

До якого виду вогню належить перехресний вогонь?


варіанти відповідей

за видами стрільби;

за напруженістю стрільби;

за напрямами стрільби;

за способами стрільби.

Запитання 9

Які з наведених варіантів відносяться до видів загальновійськового бою?


варіанти відповідей

розвідка;

оборона;

танковий;

наступ.

Запитання 10

Які з вказаних тактичних дій є видами маневру?


варіанти відповідей

розвідка;

засідка;

обхід;

охоплення;

оборона;

відхід.

Запитання 11

Які з наведених тверджень входять до визначення вогню ?


варіанти відповідей

організоване пересування частин і підрозділів у ході бою;

ураження ворога стрільбою з різних видів зброї;

знищення, виснаження ворога, або зруйнування його об'єктів.

Запитання 12

Вкажіть, які із наведених пунктів входять до визначення бою ?


варіанти відповідей

має на меті знищити противника або відбити його удари в обмеженому районі;

організовані, узгоджені щодо місця, часу, ударів, вогню і маневрів дії війська;

наука про закони ведення бойових операцій військовими з'єднаннями чи об'єднаннями.

Запитання 13

Який з видів маневру можна проводити тільки з наказу (дозволу) старшого командира (начальника)?


варіанти відповідей

розвідка;

відхід;

оборона;

охоплення;

обхід;

засідка.

Запитання 14

Які з наведених тверджень відносяться до визначення маневру?


варіанти відповідей

організоване збройне зіткнення підрозділів і частин воюючих сторін;

створення необхідного угруповання сил і засобів для виконання поставлених завдань;

перенесення або перенацілення ударів і вогню для найбільш ефективного ураження ворога;

організоване пересування частин і підрозділів у ході бою з метою

зайняття вигідного положення відносно ворога.

Запитання 15

Дії, до яких воююча сторона переходить вимушено або з метою відбити наступ переважаючих сил ворога, називається ?


варіанти відповідей

обороною;

військовою хитрістю;

контрнаступом;

віроломством.

Запитання 16

Як називається наступ на противника, який відступає ?


варіанти відповідей

переслідування;

обхід;

атака;

контратака.

Запитання 17

Вкажіть, що являє собою зустрічний бій ?


варіанти відповідей

різновид наступу;

спосіб розвідки;

різновид маневру;

різновид оборони;

окремий вид бою.

Запитання 18

Глибокий маневр, що здійснюється з метою виходу для завдання удару в тил противника, називається ?


варіанти відповідей

відхід;

охоплення;

передислокація;

обхід;

перехоплення.

Запитання 19

Послідовну атаку застосовують коли ?

 


варіанти відповідей

є склад бойової групи;

механізований підрозділ діє у дві лінії;

механізований підрозділ діє у одну лінію.

Запитання 20

Дії під час мінометного обстрілу:

варіанти відповідей

Прислухатися до звуків мін,що летять,навчитися їх розпізнавати;

використовувати штучні та природні укриття й складки місцевості;

не соромитися тренувань і заздалегідь відпрацьовувати свої дії в разі обстрілу.

Всі дії вірні.

Запитання 21

Дії під час обстрілу РСЗВ «Град»;



варіанти відповідей

оргонізуйте постійне спостереження за полем бою;

тримайте в полі зору будівлі,що поблизу,споруди,місцеві предмети та ін;

після закінчення залпу не поспішайте виходити з укриття;

Всі відповіді вірні.

Запитання 22

Дії під час повітряного нальоту:

варіанти відповідей

не панікувати;

 ляжте ниць і не дивіться вгору;

 не біжіть.

Вірні всі відповіді.

Запитання 23

Які обов’язки солдата в бою визначені правильно? 

варіанти відповідей

Не вживати їжу перед наступом противника;

Вміти встановлювати міни;

Вміти розміновувати мінне поле;

Негайно вести вогонь по противнику на знищення;

Дотримуватись встановленої командиром черговості відкриття вогню;

Вимагати від командира негайного забезпечення боєприпасами при їх витраті.

Запитання 24

Визначте варіант, в якому правильно наголошена послідовність руху сил у наступі ?


варіанти відповідей

Танки, мотопіхотинці у пішому порядку, БМП або БТР;

Танки, БМП або БТР, мотопіхотинці у пішому порядку;

Артилерія, танки, БМП (БТР), мотопіхотинці;

Мотопіхотинці, артилерія, танки, БМП (БТР).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест