Тест із технологій в 10-11 класах при вивчені навчального модуля "Дизайн предметів інтер'єру", складений за підручником "Технології (рівень стандарту). Підручник для 10 (11) класів.- Ходзицька І.Ю., Боринець.Н.І. та ін.- 2019р.
Дизайн — це:
Як називається річ, що модифікується під час розробки й проектування, або вже існуючий виріб, який змінюють для надання йому нового вигляду?
Як називається фахівець, який відповідає за функціональний та естетичний зміст предметів, створює певне середовище?
Як називається сукупність характерних ознак, особливостей, властивих будь-чому?
Вкажіть стиль інтер'єру, де використовують велику кількість кераміки, фресок та статуй:
Вкажіть стиль, який не відноситься до класичних стилів інтер'єру:
Як називається художній стиль і естетичний напрямок в європейському мистецтві кінця XVII — початку XIX століття?
Як називається стиль у різних сферах життєдіяльності, що притаманний певному регіону (а іноді й окремому населеному пункту) і є відтворенням національних традицій?
Вкажіть стиль інтер'єру, зображений на фото:
Вкажіть, який етнічний стиль зображено на фото:
Характерними рисами якого етнічного стилю є вишивка, кераміка, ікони, дерев’яні вироби, різноманітні обереги?
Який стиль зображено на фото?
Вкажіть стиль, у якому одночасно поєднується кілька традиційних напрямків:
Художнє конструювання як метод дизайну передбачає:
Творчий процес компонування різних частин у єдине ціле відповідно до визначеної ідеї називається:
Вкажіть види композиції:
До композиційних законів не належать:
До засобів художнього конструювання, які використовує дизайнер, не відносяться:
Назвіть засоби виразності:
До ахроматичних кольорів не належить:
Як називаються основні правила та закономірності, на основі яких відбувається створення гармонійної, довершеної форми предмета? Їх існує кілька, однак визначальними є: відповідність змісту, цілісність, єдність змісту та форми.
Процес прикрашання називають:
Вкажіть вид декорування, зображений на фото:
Вкажіть вид декорування, зображений на фото:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома