Перевірка знань з алгоритмізації і програмування за 8 клас (Lazarus)

Додано: 17 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 294 рази
25 запитань
Запитання 1

На рисунку зображені вікна середовища програмування Lazarus. Яке вікно зображено під цифрою 2?

варіанти відповідей

 Вікно інспектора об'єктів

Панель інструментів

 Вікно форми

 Вікно редактора коду

Вікно повідомлень

Запитання 2

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі.

варіанти відповідей

Caption

Button

Name

 Label

Запитання 3

Властивість Color...

варіанти відповідей

визначає ім'я форми як об'єкта

визначає текст у рядку заголовка форми

визначає висоту вікна в пікселях

визначає колір фону форми

Запитання 4

Який елемент вікна зображений на малюнку?

варіанти відповідей

 Інспектор об'єктів

 Головне вікно

Інспектор програми

Вікно форми

Запитання 5

Оберіть слова, що визначають початок і закінчення процедури:

варіанти відповідей

початок

кінець

begin

end

var

Запитання 6

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Label

Button

Entry

Запитання 7

Компонент, який використовується для виведення текстових повідомлень


варіанти відповідей

Напис

Кнопка

Вікно

Подія

Запитання 8

Напис позначається

варіанти відповідей

Form

Edit

Button

Label

Запитання 9

Команди процедури з іменем TForm1.FormClick будуть виконуватись

варіанти відповідей

під час настання події TForm1

під час настання події Click

під час настання події Form

Запитання 10

Яка властивість змінює колір форми

варіанти відповідей

Caption

Color

Height

Width

Top

Left

Запитання 11

Які властивості змінюють розмір форми

варіанти відповідей

Caption

Color

Height

Width

Top

Left

Запитання 12

Яка властивість змінює текст у рядку заголовків форми

варіанти відповідей

Caption

Color

Height

Width

Top

Left

Запитання 13

Призначення рядка коду: Form1.Top := 300;

варіанти відповідей

Змінить висоту форми

Змінить відстань від нижнього краю екрана до нижнього краю форми

Змінить відстань від верхнього краю екрана до верхнього краю форми

Змінить відстань від лівого краю екрана до лівого краю форми

Запитання 14

Вкажіть зображення кнопки, якою на палітрі компонентів позначається об'єкт Label (напис)

варіанти відповідей
Запитання 15

Оператор (команда) присвоювання використовує символ:

варіанти відповідей

:=

==

=:

=

=!

Запитання 16

Заготовка вікна, об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування) - це ...

варіанти відповідей

форма

напис

інспектор об'єктів

кнопка

подія

Запитання 17

Вкажіть ідентифікатори стандартних типів величин…. (4 відповіді)

варіанти відповідей

Real

Caption

Float

Integer

Label

String

Boolean

Запитання 18

Значенням якої властивості об'єктів є clRedclGreenclYellow тощо?

варіанти відповідей

Color

Caption

Text

Font

Запитання 19

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

Form1/Color = CLRed;

Form1_Color := colorRed; 

Form1.Color = colorRed;

Form1.Color := ClRed; 

Запитання 20

Вкажіть функції, які перетворюють рядок у число.. (2 відповіді)

варіанти відповідей

StrToInt(..)

StringToInteger(..)

FloatToStr(..)

StrToFloat(..)

IntToStr(..)

StrToReal(..)

Запитання 21

Цей компонент використовують для вибору тільки одного варіанту з кількох можливих

варіанти відповідей

прапорець

перемикач

кнопка

текстове поле

Запитання 22

Цей компонент використовують для вибору одного варіанту з кількох можливих, або кількох варіантів чи не вибрати жодного

варіанти відповідей

прапорець

перемикач

кнопка

текстове поле

Запитання 23

Які з команд є командами повного розгалуження в Lazarus?

Запитання 24

Виберіть правильний рядок, що описує зміну кольору форми на червоний, якщо вибрано прапорець3.

варіанти відповідей

 If CheckBox1.Checked then Form1.Color:=clRed;

If CheckBox3.Checked then Form1.Color:=clRed;

If CheckBox3.Items then Form1.Color:=clRed;

If CheckBox3.Text then Form1.Color:=clRed;

Запитання 25

Які елементи мають бути розміщені на формі?

варіанти відповідей

Два - LABEL, два - EDIT, один - BUTTON

Два - LABEL, один - EDIT, один - BUTTON

Один - LABEL, чотири - EDIT, один - BUTTON

Один - LABEL, Один - EDIT, один - BUTTON

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест