Додатні та від'ємні числа (контрольний тест №1)

Додано: 24 січня
Предмет: Математика, 6 клас
13 запитань
Запитання 1

Які координати точок К та Р, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

Р (1), К (3)

К (2), Р (-1)

Р (-2), К (4)

К (3), Р (-1)

Запитання 2

Укажіть пару протилежних чисел.

варіанти відповідей

3 та -2

5 та -5

0 та -3

1/2 та 2

Запитання 3

Яка з нерівностей є правильною?

варіанти відповідей

-3 < -5

-5 < -3

0 < -12

-5 > 1

Запитання 4

Укажіть число, яке на координатній прямій лежить праворуч від числа -2,75

варіанти відповідей

-3

-2

-75

-0,75

Запитання 5

Розташуйте числа -1¾, 1, -1,5 в порядку зростання

варіанти відповідей

-1,5, -1¾, 1

-1¾, 1, -1,5

-1¾, -1,5, 1

1, -1¾, -1,5

Запитання 6

Модуль якого з поданих чисел є найменшим?

варіанти відповідей

-1

7

-52

-100

Запитання 7

Модуль якого з чисел є найбільшим

варіанти відповідей

0

-1

52

-100

Запитання 8

Знайдіть корені рівняння ∣х∣-2=7

варіанти відповідей

2

-2

9

5

-7

-5

7

-9

Запитання 9

Знайдіть корені рівняння -х= -9

варіанти відповідей

-3 та 3

-9

9

9 та -9

Запитання 10

Вкажіть всі цілі числа, які є коренями рівняння ∣х∣<2⅗

варіанти відповідей

-3

-2

-1

0

1

2

3

Запитання 11

Дано три точки: А (х+2), В(х-4), С(х-1). Яка з них розташована на координатній прямій між двома іншими?

варіанти відповідей

А

В

С

Визначити неможливо

Запитання 12

Скільки цілих чисел на координатній прямі розміщено між числами 35,75 та -24⅝?

варіанти відповідей

35

59

60

24

11

13

Запитання 13

Укажіть дроби, що задовольняють подвійну нерівність -⅜<x<⅝

варіанти відповідей

7/8

1/2

-1/2

-1/4

1/4

-1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест