· 1. Метод «дивіться-слухайте-відчувайте» застосовується для того, щоби:
· У постраждалого сильна кровотеча із рани на голові. Чи будете ви накладати джгут?
· Ви надаєте допомогу постраждалому зі зламаною кісткою руки. Гострий уламок зламаної кістки проткнув шкіру та стирчить зовні із рани. Чи потрібно вам спробувати вправити кістку на місце перед накладенням шини?
· Ви накладаєте шину на кінцівку постраждалого. Що із нижче наведеного є загальним правилом для виконання?
Ви накладаєте шину на кінцівку постраждалого. Що із нижченаведеного є загальним правилом для виконання?
Ви зупинили кровотечу із рани на стегні постраждалого. Постраждалий втратив багато крові. Його шкіра бліда, холодна та липка. Він прискорено дихає та поводить себе збуджено. Можливо, поранений потерпає від:
Ви зупинили кровотечу у постраждалого з глибокою раною на нозі та зробили ногу нерухомою. Постраждалого положили на носилки та збираються евакуювати транспортом. Що ще ви можете зробити, щоб допомогти постраждалому?
Чому перед накладенням пов'язки вам необхідно прибрати весь одяг, що вільно прилягає до відкритого поранення у потерпілого?
У потерпілого кровотеча з рани на нозі. Частина тканини брюк біля місця поранення прилипла до рани. Вам слід:
Ви тільки що наклали косинкову тиснучу пов'язку на рану у потерпілого на руці. За яких обставин ви будете послаблювати тиснучу пов'язку?
Ви наклали індивідуальний перев'язувальний пакет на рану, що кровоточить, на передпліччі у потерпілого. Що ще вам слід зробити, щоб зупинити кровотечу?
Яке з наступних тверджень є точним правилом затягування джгуту?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома