Остапа в дорозі наздоганяли :
На переправі одним із перших у човен ускочив:
Остап і Соломія переправилися через річку:
Переховуючись у яругах, втікачі очікували:
Тікаючи з неволі, Іван в дорозі пристав до Остапа через те, що вони:
За що селянство платило дорогу ціну ?
Хто розповідав Остапові про Січ?
У творі "Дорогою ціною" простий люд порівняно з:
Яку історичну подію згадує автор на початку твору?
Ким виявився молодий, безвусий парубок у високій сивій кучмі, який наблизився до Остапа?
Оберать завершення даного речення:Вільний дух народу ще тлів під попелом...
Куди вирушили Остап і Соломія?
Соломія для Остапа була
Кому належать слова : " Шукай тепер , пане, парубка з молодицею...ніхто не бачив, лиш двох парубків стрічали".
Яке ім'я взяла собі Соломія?
Що є розв'язкою твору?
Прізвище Остапа
"Соломія накинулась на НЬОГО й почала трощити зі злості, з озвірінням,як свого ворога". Це про
Поранений і знесилений Остап піднявся і зміг повзти завдяки спогадам про
Темою твору є
Про що йде мова в реченні:" Воно котилося за ними невпинними, непереможними, веселими хвилями, золотом розсипалося по плавнях, жерло очерет, випивало воду, підпалювало небо".
Чим зачарувала Соломія турків, пливучи на човні?
Яка доля спіткала Соломію?
Що турецькі жандарми повідомили Соломії за Остапа?
Чим займалися чоловіки-цигани?
Чому Остап опинився у в'язниці?
У кого переховувались Остап і Соломія після поранення Остапа?
Що підказав мельник Остапу і Соломії?
Прикордонна сторожа, козаки в повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» людей-втікачів
Назвіть, кому належать слова: «Дорого заплатив я за волю, гірку ціну дав… Половина мене лежить на дні Дунаю, а друга чекає і не дочекається, коли злучиться з нею…» (за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»)
Чого вирішила позбутись Соломія, щоб їх з Остапом не викрили?
жанр твору
Хто із персонажів М.Коцюбинського "Дорогою ціною" таке говорив?
"Хіба я боюся смерті? Пошли, Господи, хоч зараз. Раз умирати - не двічі... Умер - і край, більш не встанеш"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома