Укажіть їстівний гриб.
Укажіть кількість каме серця у горобця.
,
Укажіть структуру організму людини, яка захищає від впливів зовнішнього середовища.
Укажіть структуру ЦНС, яка забезпечує координацію рухів
Який хімічний елемент входить до складу амінокислот
Як називають процес самоподвоєння молекули ДНК
Укажіть структуру функція якої синтез - білка.
Як називають сукупність процесів поглинання речовин із довкілля, їхніх перетворень в організмі та виведення з нього продуктів обміну?
Основу росту будь-якого багатоклітинного організму становить процес
Укажіть мінливість, зумовлену зміною кількості хромосом організму.
Як називають появу в окремих представників виду рис, притаманних їхнім предкам?
Кінцевою ланкою ланцюгів живлення в біогеоценозах є,
Друга частина.
Учні вивчали покритонасінні і висловили судження щодо їх ознак. Укажіть правильне судження.
Дослідники в лісі спостерігали над твариною, яка живиться, полюючи на інщих тварин; її шкіра вкрита волоссям , потомство вигодовує молоком.До якої групи вона належить.
Проаналізуйте твердження щодо особливостей розвитку людського організму та вкажіть правильні. І - імплантація відбувається під час післяембріонального періоду; II — статеве дозрівання відбуваємся під час ембріонального періоду.
Укажіть біоритми, пов’язані з обертанням Землі навколо своєї осі.
Учні сформулювали судження про подібність клітин грибів і рослин. І — клітини обох груп мають клітині стінки; II — клітини обох груп мають вакуолі . Чи є поміж них правильні?
Проаналізуйте твердження стосовно значення для організму атомів Феруму та вкажіть правильні. І — входять до складу гемоглобіну; II — за умови нестачі в організмі виникає захворювання — анемія.
/
Укажіть елемент будови тРНК, що допомагає розпізнати місце амінокислоти в майбутній молекулі білка.
Під час гліколізу молекула глюкози розщеплюється на 2 молекули піровиноградної кислоти, з утворенням
Проаналізуйте твердження стосовно модифікацій мінливості та вкажіть правильні.
І — під впливом зовнішнього середовища змінюється фенотип; II — передається з покоління.
Який чинник виникає внаслідок високої плодючості організмів та обмеженості життєвих ресурсів ?
Третя частина
Проаналізуйте твердження стосовно зображеної на рисунку
рослини. Чи є з-поміж них правильні? І — це представник плау-
ноподібних; II — розмножується спорами; III — запліднення за-
лежить від наявності води.
Проаналізуйте твердження стосовно тварини, зображеної на рисунку, і виберіть правильні. І — це представник амфібій; II — має голу шкіру, вкриту слизом; III — серце поділене на три камери.
Проаналізуйте твердження щодо скелета дорослої людини та вкажіть правильні. 1-у відділі, позначеному цифрою 1, усі кістки, крім однієї, з’єднані між собою нерухомо; II — у відділі, позначеному цифрою 2, формуються чотири природних вигини; III — у відділі, позначеному цифрою 3, всі кістки зростаються.
26. Установіть відповідність між порівняльно-анатомічними доказами еволюції (1-4) та прикладами ( А-Д ) які їх ілюструють
26. Установіть відповідність між порівняльно-анатомічними доказами еволюції (1-4) та прикладами ( А-Д ) які їх ілюструють
26. Установіть відповідність між порівняльно-анатомічними доказами еволюції (1-4) та прикладами ( А-Д ) які їх ілюструють
26. Установіть відповідність між порівняльно-анатомічними доказами еволюції (1-4) та прикладами ( А-Д ) які їх ілюструють
27.Установіть послідовність таксонів до яких належить вид Людина розумна починаючи з найвищого.
27.Установіть послідовність таксонів до яких належить вид Людина розумна починаючи з найвищого.
27.Установіть послідовність таксонів до яких належить вид Людина розумна починаючи з найвищого.
27.Установіть послідовність таксонів до яких належить вид Людина розумна починаючи з найвищого.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома