Контрольна робота №1 з теми "Вступ. Біблія – духовна скарбниця людства"

Тест виконано: 161 раз
12 запитань
Запитання 1

 Відтворення авторського тексту іншою мовою – це 

варіанти відповідей

оригінал

переказ

переклад

переспів

Запитання 2

Слово «Біблія» у перекладі з грецької мови означає

варіанти відповідей

історія

книги

угода

союз

Запитання 3

Перших людей спокусив з’їсти заборонені плоди з райського дерева

варіанти відповідей

райський птах

ящір

змій

ангел

Запитання 4

Світова література - це

варіанти відповідей

сукупність літературних творів певного народу, створених його рідною мовою       

сукупність творів національних літератур, що розвиваються поза межами певної країни й написані мовами, відмінними від мови її національної літератури

сукупність творів художньої літератури всіх країн світу від давнини до наших днів

твори, написані іншими мовами не лише за кордоном, а й усередині певної країни.

Запитання 5

Вкажіть варіант, у якому правильно встановлена відповідність між біблійним висловом та його значенням

1) «фіговий листок»                  а) той, хто спонукає робити небажані речі;

2) «Адамове ребро»                б) лінуватися, не розвинути свої здібності;

3) «змій-спокусник»                 в) те, чим прикривають, маскують погані вчинки;

4) «зарити талант в землю»   г) жінка.

варіанти відповідей

1г, 2в, 3б, 4а

1а, 2б, 3г, 4в

1в, 2г, 3а, 4б

1б, 2а, 3в,4г

Запитання 6

Вкажіть варіант, у якому правильно встановлено відповідність між назвою картини та її автором

1) Рембрандт                        а) «Євангеліст Лука»

2) В. Боровиковський б) "Євангеліст Йоанн Богослов"                            

3) Ель Ґреко в) "Євангеліст Матей і ангел"                                    

4) П. П. Рубенс                      г) "Євангеліст Марк"

варіанти відповідей

1б, 2а, 3в. 4г

  1г, 2в, 3б, 4а                           

 1в, 2г, 3а, 4б                               

1а, 2в, 3г, 4б

Запитання 7

Героями біблійної оповіді «Притча про доброго самарянина» є   

варіанти відповідей

цар

змій, Адам, Єва

раби та їх господар

священник, побитий чоловік

Запитання 8

Про виникнення рослин, тварин, людини йдеться у біблій оповіді

варіанти відповідей

«Вигнання з раю»

«Народження Ісуса Христа»

«Початок світу»

«Притча про доброго самарянина»

Запитання 9

Яке розташування цифр відтворює правильну послідовність подій у оповіданні «Народження Ісуса Христа»

1) Народженя Сина.

2) Притулок у вертепі - печері.

3) Волхви поклонилися Новонародженому і, відчинивши скарбниці свої, піднесли Йому дари.

4) Благовіщення архангела Гавриїла.

5) Йосиф і Марія пішли до Вифлеєму.

6) Пастухи розказали всім зустрічним людям про народження Сина Божого.

варіанти відповідей

1, 3, 6, 5, 2, 4

4, 3, 6, 1, 5, 2

4, 5, 2, 1, 6, 3

5, 3, 2, 4, 6, 1

Запитання 10

Вкажіть, який інакомовний повчальний зміст має «Притча про доброго самарянина»

варіанти відповідей

бути обережними, не втручатися у справи інших людей

завжди допомагати тим, хто потрапив у біду;

любити ближнього свого

остерігатися байдужих людей

Запитання 11

Вкажіть, який інакомовний повчальний зміст має «Притча про таланти»

варіанти відповідей

щоб досягнути успіху, треба сумлінно працювати

лише гроші роблять людей успішними

талановита людина нічого не досягне в житті, якщо буде лінуватися

люди повинні бути щедрими, роздавати все іншим людям

Запитання 12

Вкажіть рядок, у якому правильно встановлено відповідність між назвою оповідання та його основною думкою.

1) «Притча про доброго самарянина»     а) світ, створений Богом, досконалий та прекрасний

2) «Народження Ісуса Христа»                 б) непослух та надмірна цікавість приводить до біди

3) «Вигнання з раю»                                   в) неймовірна радість від народження Сина Божого та надія на спасіння людей

4) «Початок світу»                                      г) засудження байдужості та прославлення милосердя та любові до ближнього

варіанти відповідей

1г, 2в, 3б, 4а

1в, 2г, 3а, 4б

1б, 2а, 3г, 4в

1а, 2г, 3в, 4а

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест