Другорядні члени речення

Додано: 7 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 103 рази
12 запитань
Запитання 1

Немає однорідних членів у реченні

варіанти відповідей

Плавай, плавай, лебедоньку, по синьому морю.


 І все поволі зникає: море, скелі, земля.

Щастя, радість, доброта прийшли тепер до кожної оселі.

Стояла тиха, місячна ніч.

Запитання 2

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки.


Замріє коли-не-коли гайок чи діброва.

Високі трави, й хліба виблискували на сонці.

На пагорбах росли стрункі смереки й кипариси.

Запитання 3

Снилися сірі, гніді, вороні коні.

Дане речення ускладнене однорідними...

варіанти відповідей

означеннями

присудками

додатками

підметами

Запитання 4

Обери правильні відповіді.

Між однорідними членами речення ставимо кому, якщо:

варіанти відповідей

вони з'єднані без сполучників

між однорідними членами речення є неповторювані сполучники

вони з'єднані сполучниками а, але, та

вони з'єднані сполучниками і, чи, й, та , які повторюються

Запитання 5

Обери речення де правильно розставлені розділові знаки.

варіанти відповідей

Радіє і небо, і земля, і квіти теплому дощу.

Веселий дощ прошумів, і омив дерева листя

У гаю весело щебетали та перекликались пташки.

Дніпро шумів, ревів та клекотав понад крутим берегом.

І сливи, і яблуні, і абрикоси росли в бабусиному саду.

Сонце сяяло, і гріло всіх на білім світі.

Писати, читати, рахувати, а також бути чуйними та уважними, навчає нас наша перша вчителька.

Запитання 6

В яких реченнях виділені слова є однорідними означеннями?


варіанти відповідей

Тут були і авіатори, і танкісти, і артилеристи.

Світало. Голубі, сині, фіолетові, рожеві  пасма снувались над горами.

 В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля.

Знову потекли теплі, лагідні, задумливі  дні.

Запитання 7

Виділені слова в реченнях є однорідними додатками.

варіанти відповідей

Я маю багато ідеальних якостей: щедрість , шляхетність і доброту.

У мішку були рожеві, жовті і білі кубики.

На річці ми купалися, грали з м'ячем, засмагали.

Клумбу прикрашали троянди, гладіолуси,жоржини.

На уроці біології ми вивчали поведінку голубів, синичок та горобців взимку.

Запитання 8

Виділені слова в реченні є однорідними обставинами.

варіанти відповідей

У парках, у садахі і у лісах весна розпочала прикрашати свої володіння.

Радісно, весело і з запалом діти бігли до річки.

Гострим полиском хвилі спалахують після бурі у місячну ніч.

Вранці, вдень і ввечері одна і та ж картина:сірі будинки, сірі дерева, сіра дороша.

Запитання 9

Скільки ком має бути в реченні.


На пароплав що пливе по річці діють: сила тяжіння виштовхувальна сила води сила тяги гвинтів сила опору води.

варіанти відповідей

1

3

5

4

2

Запитання 10

В яких реченнях допущено пунктуаційну помилку?

варіанти відповідей

 Наша дума наша пісня не вмре, не загине.

Ми віддамо Вітчизні всі пориви, і дум політ, і силу наших рук. 

 Я живу, і борюсь, і творю для людей. 

Тече вода в синє море та  не витікає. 

Запитання 11

В яких реченнях із узагальнювальним словом правильно розставлені розділові знаки?

варіанти відповідей

Між людьми видніються вози з усяким селянським добром: діжечками, скринями, плугами й деякими іншими домашніми речами.

І все поволі зникає море, стелі, земля.

Усе навколо дерева, птахи, люди — сповнене весняної, пружної, нестримної сили.

На річці, в лісі, на полі — усюди німа тиша.

Папери були скрізь: і на столі, і на полицях, і навіть стіни були обліплені ними.

Запитання 12

Обери правильну відповідь.

варіанти відповідей

На майданчику діти бігали, кричали, веселилися. (Виділені слова є однорідними присудками.)

Хлопець вийшов до дошки, взяв крейду і почав писати.( Виділені слова є однорідними обставинами).

І тварини, і птахи не могли зрозуміти куди їм тікати.(Виділені слова є однорілними підметами).

Моя мама про цей випадок нічого не знала, не чула і навіть не здогадувалась. (Виділені слова є однорідними присудками).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест