Встановіть відповідність між рослинами та галузями їх використання. 1 - кукурудза, 2 - рис, 3 - просо, 4 - цукрова тростина; а - технічна культура, б - кормова рослина, в - для виготовлення пшона, г - для виготовлення перлової крупи, д - для виготовлення рисової крупи:
Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні є панівною групою рослинного царства. Другий учень зауважив, що насіння цих рослин укрито оплоднем, тому їх називають покритонасінними. Хто з них правий?
Серед переліку видів рослин вкажіть ту, яка належить до родини Бобові
Полуниця відноситься до родини:
Для якої родини характерним плодом є біб?
Яку іншу назву має відділ покритонасінні:
Серед дводольних рослин є
Назвіть родину дводольних, в якої квіти зібрані в суцвіття кошик та є плід сім'янка
Вкажіть рослини, що належать до родини Злакових
Вкажіть рослини, що належать до родини Розоцвітих
Визначте систематичне положення організму, зображеного на малюнку.
Відділ:1 Папоротеподібні, 2 Голонасінні, 3 Плауноподібні, 4 Покритонасінні
Клас: 1 Однодольні 2 Хвойні, 3 Дводольні, 4 Саговникові
Родина: 1 Розові, 2 Айстрові, 3 Орхідні, 4 Пасльонові
Визначте систематичне положення (відділ, клас, родина) зображеного на малюнку організму
Відділ: 1 Папоротеподібні, 2 Голонасінні, 3 Покритонасінні
Клас: 1 Хвойні, 2 Дводольні, 3 Однодольні
Родина: 1 Розові, 2 Айстрові, 3 Пасльонові
На малюнку зображено покритонасінну рослину. Укажіть правильні твердження щодо неї.
Видозмінений корінь забезпечує: 1 статеве розмноження, 2 фотосинтез, 3 симбіоз з бульбочковими бактеріями
У насінні високий уміст: 1 вітаміну D, 2 білків 3 жирів
Належить до родини: 1 Розові, 2 Бобові, 3 Пасльонові
На малюнку зображено покритонасінну рослину. Укажіть правильні твердження щодо неї.
Вегетативне забезпечують видозмінені: 1 квітки, 2 пагони, 3 корені
Використовують як культуру: 1 зернову, 2 кормову, 3 плодово-ягідну
Належить до родини: 1 Розові. 2 Капустяні, 3 Пасльонові
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома