Вкажіть, який організм займає перший трофічний рівень у ланцюгах живлення
На місці чагарнику вирішили вирощувати полуниці. Для цього підготували грунт, висадили розсаду декількох сортів полуниць, внесли мінеральні та органічні добрива. Результатом цієї діяльності стало формування
Який компонент середовища належить до абіотичних екологічних факторів
Оселення лишайників на схилах вулканів, якими текла лава це приклад
Відновлення рослинності після розорювання степу
Укажіть назву екосистеми, не здатної до саморегуляції
Позначте консумента другого порядку в ланцюгу живлення: люцерна - коник - ящірка - боривітер
Позначте продуцента в ланцюгу живлення
Укажіть назву природного процесу зміни біоценозу
Період стабільності популяцій, що входять до складу угруповання, - це
Вкажіть організми, що першими заселяють екосистему після природних змін
Початком ланцюгів живлення у водних екосистемах є:
Знищення хижих птахів призводить до масового розмноження змій, які полюють на жаб, що живляться сараною. Чисельність комах безконтрольно зростає, що загрожує рослинності на великих територіях . Яка властивість біогеоценозу порушується?
Сукупність живих організмів, які мешкають у певному середовищі існування й утворюють з ним одне ціле - це
Будь-яка екосистема містить у своєму складі два головні компоненти:
Основними властивостями екосистем є
Здатність підтримувати взаємозв'язки між компонентами екосистеми та з природним середовищем - це
Відповідно до способу отримання органічних речовин живі організми в екосистемах поділяють на:
Гетеротрофні організми екосистем, які отримують органічні речовини, живлячись рештками живих організмів або продуктами їх життєдіяльності - це
Взаємини між організмами під час перенесення енергії їжі від її джерела через низку організмів, що відбувається шляхом поїдання одних організмів іншими - це
До штучних екосистем належать:
Штучні екосистеми відрізняються від природних:
Продуктивність штучної екосистеми (агроценозу) підвищується за рахунок:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома